Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:04:29 GMT

پاسخ رضا رویگری به شایعه‌سازان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۵۴۳۷

پاسخ رضا رویگری به شایعه‌سازان

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به شایعات منتشر شده درباره مرگش واکنش نشان داد و به خبرنگار تسنیم، گفت: حالم خوب است و این روز‌ها فیزیوتراپی می‌کنم و خدا را شکر حال و روز بهتری دارم. ان‌شاالله تا آخر سال خوب می‌شوم و با قدرت به مجامع هنری برمی‌گردم؛ البته که چند پیشنهاد داشته‌ام و برای یک کار سینمایی به اصفهان خواهم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رویگری تأکید کرد: آن‌هایی که شایعه می‌سازند و بعضاً هدفمند است منتظر آن چیز‌هایی که هستید نباشید و نمی‌توانید جای من را بگیرید؛ واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما سرکار باشیم؟ من زنده‌ام و خانواده‌ام در جریانند، اما با این کار‌هایی که انجام می‌دهید مردم را ناراحت می‌کنید.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره حضور در سینما و تلویزیون گفت: در این مدت پیشنهاد‌هایی برای بازی داشتم، اما کار‌های خوبی نبودند و قبول نکردم؛ ان‌شاالله عازم اصفهان خواهم بود برای حضور جلوی دوربین یک کار سینمایی که به زودی مردم مرا در پرده نقره‌ای خواهند دید.

رویگری در پاسخ به این سوال که «فانوس‌های رنگی» به کجا رسید، افزود: من ساخت یک فیلم‌سینمایی به نام «فانوس‌های رنگی» را درنظر دارم، فیلمنامه‌اش را خودم نوشته‌ام؛ دنبال سرمایه‌گذارم! اگر سرمایه‌گذار حضور پیدا کند و بودجه‌ای داشته باشیم کار را شروع می‌کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و همچنان منتظر سرمایه‌گذار هستم. افرادی برای سرمایه‌گذاری می‌آیند عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند و خبری نمی‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام جعفر کاشانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان رضا رویگری مختارنامه شایعه سازان ارز اربعین ۹۸ گروه عظام جعفر کاشانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم

 ژیلا صادقی، مجری صدا و سیما به شایعه ممنوع الکار بودنش در برنامه تلویزیونی برمودا واکنش نشان داد و گفت: خودم ترجیح دادم مدتی نباشم و ممنوع الکار نبودم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • تاریخ‌سازان جاوید محله کن | کوچک‌ترین و مسن‌ترین شهید محله را بشناسید
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد