Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان خیلی از پسران در دوران کودکی با دیدن فیلم‌های سیمرغ و عقاب‌ها عاشق خلبانی نظامی شدند و همیشه رویایی پوشیدن لباس سبز رنگ خلبانی را داشتند. امشب قصد داریم به علاقمندان خلبانی نظامی شرایط پذیرش را بگوییم.

برای ثبت نام در آزمون خلبانی نظامی، ارتش جمهوری اسلامی هر ساله فراخوانی برگذاری می‌کند که علاقمندان به خلبانی نظامی یا جنگنده ثبت نام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایش‌های پزشکی

ابتدا باید برای قبولی مرحله اول آزمایش‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت، آزمایش‌ها به شرح زیر است:

چشم پزشکی که در آن باید کور رنگی ودید چشم مشخص شود.

قلب و عروق

گوش حلق و بینی

اعصاب و روان: باید بالا تنه لخت باشد دو دست را صاف و رو به جلو نگه داشته و چشم را بست حالا دکتر چند سوال معمولی می‌پرسد مثل: اسفند را برعکس بگو، اگر در این حالت دستان شـمـا بلرزد شما مردود می‌شوید.

مغز و اعصاب:  نگاه کردن به انگشت پزشک در حالی که جلوی صورت شما قرار دارد و به جهت مختلف حرکت می‌کند، ایستادن روی یک پا برای چند لحظه، نگه داشتن دست‌ها رو به جلو و راه رفتن در یک خط.

ارتوپد: افرادی که خیلی لاغر یا چاق هستد، روی بدن خود جراحتی، خالکوبی و ... دارند و یا اگر پاهایشان پرانتزی است کنار گذاشته می‌شوند.

پوست

دهان و دندان : در این مرحله اگر یک دندان خراب یا پرکرده داشته باشید از گردانه خارج می‌شوید.

سی تی اسکن سر

آزمایش خون و ادرار: این مرحله، آخرین مرحله آزمایش پزشکی است.

تست ورزش

تست ورزش، اولین مرحله بعد از قبولی در مراحل پزشکی است که شامل دوی ۸۰۰ متر در کمتر از سه دقیقه و ۱۰ مرتبه بارفیکس است. در این مرحله کسی مردود به حساب نمی‌آید.

آزمون کتبی و مصاحبه عقیدتی سیاسی

بعد از مرحله تست ورزش، نوبت آزمون کتبی و مصاحبه عقیدتی سیاسی است.

بعد از گذراندن مرحله‌ای که ذکر شد باید منتظر جواب نهایی باشید. یعنی با قبولی در مراحل مختلف اگر ظرفیت به حداکثربرسد باید در رشته‌های دیگر مانند کمک خلبانی تحصیل کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم) شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم) لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)

دیگر خبرها

  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت