Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانو بر این باور است که بازیکنان باید برای حضور در تیم ملی نیجریه التماس کنند.

طرفداری- لیست تیم انگلیس برای بازی های ملی پیش رو اعلام شد و نام دو بازیکن چلسی یعنی تامی آبراهام و فیکایو توموری به چشم می خورد.

تامی آبراهام می توانست برای تیم ملی نیجریه به میدان برود و فیکایو توموری نیز قادر به بازی برای تیم ملی کانادا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، نوانکو کانو، ستاره سابق تیم ملی نیجریه درباره حضور این دو بازیکن در تیم ملی انگلیس گفت:

مشکل ما این است که تا بازیکنی خوب کار می کند، دنبالش می رویم که البته کار بدی نیست و سایر کشورها نیز چنین کاری می کنند. به نظرم نیازی نداریم که بازیکنان را مجبور کنم که برای این کشور بازی کنند زیرا نیجریه بزرگتر از هر بازیکنی است.

کانو در ادامه افزود:

ما همه جا بازیکنان با کیفتی داریم، پس نمی توانیم دیگر به سایر بازیکنان التماس کنیم که برای ما بازی کنند. نیجریه نمی تواند التماس کند. بازیکنان باید به نیجریه التماس کنند.

او در آخر گفت:

بهترین راه این است که با بازیکنان صحبت کنیم که برای کشور پدری شان بازی کنند. اگر این کار را انجام دادند، برای ما خوب است، در غیر این صورت بدون آنها ادامه می دهیم. فوتبال این شکلی است و به نظرم بدون آنها نیز می توانیم در بازی ها پیروز شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال عصر جمعه میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و اگر بتواند بازی را به سود خودش تمام کند صدرنشینی را حفظ خواهد کرد.

آبی‌پوشان در حالی مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی خواهند کرد که جواد نکونام به واسطه کارت زرد بازی قبلی، از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است، اما شرایط محرومیت او به شکلی نیست که اجازه گفتگو با شاگردانش را نداشته باشد.

طبق قوانین فیفا، وقتی یک مربی محروم می‌شود اجازه صحبت با تیمش از روی سکو‌ها را ندارد و ناظر بازی چک می‌کند که هیچ‌کدام از اعضای نیمکت هنگام برگزاری مسابقه با تلفن همراه صحبت نکنند. از طرف دیگر، در صورتی که یک مربی هنگام برگزاری جام جهانی با محرومیت مواجه شود، قبل از شروع مسابقه و هنگام استراحت بین دو نیمه نیز اجازه حضور داخل رختکن را ندارد؛ اما این قانون در مورد رقابت‌های یگ برتر ایران اجرا نمی‌شود و بر اساس قواعد سازمان لیگ، مربیان محروم صرفا از نشستن روی نیمکت محروم هستند و فضای رختکن را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین جواد نکونام فردا نه‌تن‌ها می‌تواند قبل از شروع مسابقه داخل رختکن حاضر شود و نکات پایانی را به شاگردانش یادآور شود، بلکه بین دو نیمه نیز اجازه دارد در جمع استقلالی‌ها حضور یافته و شرایط تاکتیکی و تغییرات لازم برای نیمه دوم را تشریح نماید. در هفته گذشته اوسمار ویرا هم دقیقا با استفاده از همین شرایط توانست داخل رختکن پرسپولیس برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم