Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمد رستمی پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که پروازهای این هواپیمایی برای روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر از مقصد ساری به نجف انجام می‌شود و پروازهای برگشتی از فرودگاه نجف هم برای روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر تعیین شده است.

وی از زایران اربعین حسینی که قصد دارند از طریق هوایی سفر کنند خواست تا با مراجعه به دفاتر فروش هواپیمایی وارش در فرودگاه دشت‌ناز ساری و نیز دفتر مرکزی ساری در خیابان ملامجدالدین بلیت تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هواپیمایی وارش از سال ۹۷ با پرواز به شهرهای بندرعباس، عسلویه، مشهد، تهران، کیش و اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئولان مازندران پیش بینی کرده اند که امسال حدود یکصد هزار نفر از این استان در اربعین حسینی زایر حرم امام حسین (ع) شوند.

مازندران پارسال ۵۴ هزار زایر اربعین حسینی داشت.

    ۹۹۲۷/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری اربعین حسینی عتبات عالیات مازندران هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با با بیان اینکه از فردا سوم اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران عمره خواهیم کرد، گفت: از روز دوشنبه اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها انجام می‌شود و در مجموع ۲۲ پرواز انجام خواهد شد.

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز حدود ۲۶۰ زائر جا به جا می‌شوند و در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شوند که در مجموع حدود پنج هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای سفر عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

همچنین آئین بدرقه زائران عمره مفرده از فرودگاه امام خمینی (ره) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عبد الفتاح نواب نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و جناب آقای سید عباس حسینی رئیس محترم سازمان حج و زیارت ساعت ۲.۵ بامداد دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ در ترمینال سلام برگزار شود.

پیش از این عملیات عمره مفرده که قرار بود بعد از گذشت ۹ سال بامداد چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ با اولین پرواز بنا بود از فرودگاه امام (ره) از ساعت ۵.۴۵ انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از سوی عربستان صادر نشد تا اطلاع ثانوی این پروازها لغو شد و با توجه به طولانی شدن صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران‌ایر به عربستان، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت وجوه همه ثبت‌نام‌کنندگان را به حسابشان بازگرداند.

کد خبر 6084678

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان (+ اینفوگرافی)
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد
  • خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است
  • لغو برخی پروازهای بین‌المللی به سرزمین‌های اشغالی