Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ریو فردیناند مدافع اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که هری کین به دنبال جدایی از تاتنهام است. تاریخ انتشار: 04:25 - 12 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۲۰۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ریو فردیناند مدافع اسبق شیاطین سرخ در خصوص عملکرد هری کین در تیم تاتنهام در این فصل از مسابقات گفت: نمی‌دانم هری کین هدفش از فوتبال بازی کردن چیست؟ آیا می‌خواهد بازیکنی تک باشگاهی باشد یا این که می‌خواهد کسب جام کند؟ احتمالا او به جدایی از تاتنهام فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاننهام در سال‌های گذشته تیم بهتری بود. وضعیت من مشابه با او بود. زمانی که تصمیم گرفتم از لیدزیونایتد به منچستریونایتد منتقل شوم، یک یا دو سال از هری کین جوان‌تر بودم. من در تیمی حضور داشتم که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار داشت.

فردیناند تصریح کرد: به این نتیجه رسیدم در جای دیگر شانس بهتری دارم و این امکان برایم وجود دارد که به تیم دیگری منتقل شوم. من به سرعت تصمیم به جدایی از لیدز یونایتد و رفتن به باشگاه دیگری برای کسب جام را گرفتم. از این تصمیمی که گرفتم بسیار خوشحالم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ریو فردیناند منچستریونایتد هری کین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم

گزارشگر افسانه‌ای فوتبال از شرایط دشوار اخیرش صحبت کرده است. 

طرفداری | مارتین تایلر فاش کرد که برای نجات صدای مشهور خود تحت عمل جراحی قرار گرفته و به «ترسناک» بودن احتمال از دست دادن دائمی توانایی صحبت کردن اشاره کرده است. 

در ژوئن ۲۰۲۳ اعلام شد که گزارشگر افسانه‌ای اسکای اسپورت پس از ۳۳ سال همکاری، این شبکه را ترک خواهد کرد. در حالی که پیتر دروری جایگزین او در اسکای شد، تایلر در ۷۸ سالگی با داشتن یکی از شناخته‌شده‌ترین صداهای تلویزیون، طی ۲۰ سال گذشته به صدای لیگ برتر انگلیس تبدیل شده بود. گزارشگر مشهور اخیرا در مورد تجربه ترسناکش در جام جهانی قطر صحبت کرده، جایی که او تا آستانه از دست دادن صدایش پیش رفت. تایلر گرفته است:

من از صدایم بیش از حد استفاده کردم و آب و هوای قطر تارهای صوتی‌ام را تحت تاثیر قرار داد، بنابراین متوجه شدم که به کمک نیاز دارم. صدا، هویت من است، اما فکر نکردن به اینکه دیگر نمی‌توانم کار کنم، بدترین بخش آن محسوب نمی‌شد، بلکه عدم توانایی در معاشرت یک احتمال واقعی بود. اینکه نمی‌توانستم به تلفن جواب بدهم، با دوستانم برای خوردن قهوه بیرون بروم و با افراد بسیار نزدیکم که به آنها اعتماد داشتم صحبت کنم، ترسناک بود. من یک حرفه طولانی داشتم، بنابراین از دست دادن امرار معاشم پیامدهای مالی داشت، اما این از دست دادن معاشرت بود که مرا تحت تاثیر قرار داد.

تایلر در ادامه افزود:

وقتی صدایم را از دست دادم، مجبور شدم در چند رویداد شرکت کنم و این بسیار دشوار بود. یا باید شرایطم را پنهان می‌کردم یا آن را به افراد نزدیکم که به آن‌ها اعتماد داشتم فاش می‌کردم. از زمان درمانم، چهل گزارش انجام داده‌ام. این یک معجزه است. (صدای من) قبلا برایم معنایی نداشت، اما حالا برایم به معنای قدرشناسی از صدایم است. از دست دادن صدایم و احتمال از دست دادن دائمی آن، بدترین سناریو بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم
  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • مایلی‌کهن: زمانی که سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ سر من را شکاندند
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد