Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Trine یکی از مجموعه‌های بزرگ رایانه‌ای است که در سال ۲۰۰۹ و توسط استودیو Modus Games وارد بازار شد. ۳ نسخه از این بازی که در سبک دو بعدی ساخته شده در بازار وجود دارد و شرکت سازنده این عنوان قصد دارد نسخه چهارم از خانواده Trine را نیز وارد بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین نسخه از این بازی که Trine 4: The Nightmare Prince نام دارد آخرین مراحل ساخت خود را طی می‌کند و شرکت سازنده آن نیز به تازگی تریلری از آن منتشر کرده که نزدیک به ۱۰ دقیقه از گیم پلی این بازی را نشان می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت برخلاف اعلام شرکت سازنده، ویدیو منتشر شده از بازی در حقیقت گیم پلی است و اصلا شباهتی به تریلر ندارد.

بر اساس گیم پلی منتشر شده از این بازی، عنوان مذکور همچنان از نبرد‌های سنتی خود یعنی همان شیوه مبارزاتی که در نسخه اول مجموعه Trine بهره می‎‌برد و شرکت Modus Games فقط روی گرافیک و تصاویر بازی کار کرده است که انصافا هم توانسته است در این بخش موفق باشد و این بازی دو بعدی را با بالاترین جزییات ممکن طراحی کند. شرکت Modus Games همچنین اعلام کرده است که گیمر‌هایی که هنوز هیچ کدام از نسخه‌های این مجموعه را اجرا نکرده‌اند، می‌توانند در روز عرضه نسخه چهارم بازی Trine، نسخه Trine: Ultimate Collection را خریداری کنند که در این نسخه تمام بازی‌های مجموعه Trine وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بسته‌های الحاقی بازی Red Dead Redemption 2 به بخش آنلاین محدود می‌شوند

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان این بازی توسط شرکت Modus Games اعلام نشده است و باید تا زمان عرضه عنوان مذکور منتظر ماند. طبق اعلام شرکت سازنده مجموعه Trine این بازی قرار است در ۸ اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ وارد بازار شود.

انتهای پیام/

گیم پلی جدید بازی Trine 4 منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،  رئیس پلیس فتای استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزندآوری گفت: برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت می‌کنند و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی افزود: افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران استفاده می‌کنند و یکی از این فرصت‌ها، سوءاستفاده از ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است، در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت‌نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند.

او گفت: مجرمان سایبری با روش‌های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت و اقدام به سرقت از حساب بانکی آنها می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند که سایت ve.cbi.ir به عنوان تنها سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند فعال است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد