Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی، با نمایش درخشان جوانان به دست آمد.

طرفداری- از سری رقابت های جام جهانی والیبال؛ تیم های ایران و کانادا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان کولاکوویچ در سومین دیدار خود به نخستین پیروزی خود دست یابند.

ترکیب شروع کننده ایران:

علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمدرضا موذن، جواد کریمی، پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار و فرهاد قائمی

ست اول

شاگردان کولاکوویچ که در این رقابت ها برای نخستین بار با این ترکیب به میدان رفته بودند، کمی دست پاچه به نظر می رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهماهنگی میان دریافت کنندگان تیم ملی سبب شد تا هوگ دو امتیاز سرویس را به دست بیاورد. در ست نخست، حملات ایران با مشکل مواجه شده بود و بازیکنان توانایی کسب امتیاز در لحظات حساس را نداشتند. همین امر سبب شد تا این ست با نتیجه 25-18 به سود کانادا به پایان برسد.

با شروع ست دوم، جنگندگی جوانان والیبال کشورمان بیش از پیش شد. دو تیم در امتیازات ابتدایی پا به پای هم پیش می رفتند. سرویس های خوب فرهاد قائمی و امیرحسین اسفندیار سبب شد تا ایران دو اختلاف امتیاز ایجاد کند. پس از وقت استراحت دوم، فرهاد قائمی دچار مصدومیت شد و جای خود را به پوریا فیاضی داد. کانادا در امتیازات پایانی 1 امتیاز از ایران پیش بود (20-21) اما نمایش درخشان بازیکنان ایران در توپگیری و دفای روی تور سبب شد تا ایران این ست را با نتیجه 25-23 به سود خود به پایان برساند.

ملی پوشان ست سوم را عالی آغاز کردند. نمایش خوب دفاع عقب زمین ایران سبب شد تا توپگیری های خوبی در زمین ایران انجام شود و در حمله، مسعود غلامی و پوریا یلی درخشان ظاهر شدند. در حالی که ایران با نتیجه 11-7 از کانادا پیش بود، دو اشتباه از پوریا یلی و چند توپ گیری در زمین کانادا سبب شد تا این تیم بتواند اختلاف امتیازی را جبران کند.(11-11) پس از وقت استراحتی که توسط کولاکوویچ دریافت شد، این بار نوبت به امیرحسین اسفندیار رسید که با دو اشتباه خود سبب شود تا کانادا پیش بیفتد.(16-13) این اختلاف امتیاز، با سرویس های خوب یلی و چند توپگیری در زمین ایران جبران شد.(20-20) یک امتیاز دیگر از مارشال سبب شد تا ایران پیش بیفتد.(21-20) یگ اشتباه از تیموتی مار در حرکت پایپ سبب شد تا ایران اختلاف را به دو امتیاز افزایش دهد.(22-20) بالاخره ورون برای کانادا موق به کسب امتیاز شد. در حالی که حساب کار 24-23 به سود ایران بود، یک توپگیری در زمین کانادا با آبشار تیموتی مار همراه شد و دو تیم در امتیاز 24 برابر شدند. تعویض موفق اسفندیار با فیاپی سبب شد تا تیم ایران توسط فاضی دریافت های خوبی داشته باشد. سرانجام پس از امتیازی که توسط غلمی کسب شد، بازیکنان کانادا نتوانستند توپ را از روی تور عبور دهند و به این ترتیب ایران ست سوم را هم با نتیجه (27-25) به یود خود به پایان رساند.

ست چهارم را کانادا بهتر آغاز کرد و موفق شد دو اختلاف امتیاز از ایران پیشی بگیرد(3-1) این اختلاف امتیاز در همان ابتدا جبران شد و دو تیم تا امتیاز 12 پا به پای هم پیش رفتند. یک امتیاز سرویس از اسفندیار و دو اشتباه از بازیکنان کانادا در حمله سبب شد تا ایران با نتیجه 16-13 در این ست پیش بیفتد. نمایش های درخشان بازیکنان جوان ایران همچنان ادامه داشت و ایران موفق شد اختلاف امتیازی را به 7 امتیاز برساند.(23-16) در نهایت میلاد عبادی پور موفق شد امتیاز 25 را برای ایران به دست بیاورد تا این ست با نتیجه (25-19) به سود ایران به پایان برسد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با تک گل زیبایی که اورلین شوامنی به ثمر رساند سه امتیاز دیگر را هم به دست آورد. 

اختلاف امتیاز شاگردان کارلو آنچلوتی با بارسلونا که نزدیک‌ترین دنبال کننده آنهاست و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد هشت امتیاز است و این در حالی است که تنها هفت هفته تا پایان این مسابقات فرصت باقی است و آنها مصمم هستند که این اختلاف امتیاز را حفظ کنند. 

نشریه اسپانیایی رلوو امروز با انتشار مطلبی مدعی شده است که قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای رختکن رئال مادرید دارد و آنها با تمام وجود برای رسیدن به این جام تلاش خواهند کرد تا بتوانند آن را از آن خود کنند. 

بسیاری از ستارگان این تیم معتقد هستند که این جام با سختی‌های بسیاری که در طول این فصل به وجود آمد که مصدومیت‌های متعدد و طولانی بازیکنان اصلی یکی از آنها بود به دست آمده و به همین دلیل ارزش زیادی برای آنها دارد.

دیگر خبرها

  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • درخشش داور سمنانی در مسابقات والسبال آسیایی
  • مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید شد
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • درخشش نگار‌گری ایرانی در مجامع جهانی
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی