Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:32:59 GMT

کارکنان پلیس نباید دغدغه معیشت داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۷۰۷۸

کارکنان پلیس نباید دغدغه معیشت داشته باشند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان پلیس حافظ نظم و امنیت جامعه هستند و باید از شرایط زندگی مناسبی برخوردار باشند تا بدون نگرانی به انجام وظایف محوله بپردازند.


به گزارش ایسنا، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با جمعی از کارکنان انتظامی استان، اظهار داشت: انتظار بالای آحاد مختلف جامعه از پلیس و وظایف مهمی که کارکنان آن برعهده دارند باعث شده کارها با حساسیت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم برای پلیس افتخار است، تصریح کرد: تمامی همکاران ما تلاش می کنند رضایت شهروندان را به بهترین شکل ممکن جلب و شرایطی فراهم کنند که آنها تحت هیچ شرایطی احساس ناامنی نکنند.


سردار جاویدان افزود: در این میان تامین حداقل مطالبات کارکنان پلیس و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان جزو موارد مهمی است که حتما باید مدنظر قرار گیرد.


فرمانده انتظامی استان در ادامه با کم توقع خواندن ماموران و کارکنان پلیس، اظهار کرد: آنها به حداقل‌ها نیز راضی بوده و در عین حال بهترین خدمات را نیز به عموم مردم ارائه می‌کنند.


وی در عین حال بر امنیت شغلی برخی از کارکنان پلیس نیز تاکید کرد و گفت: زمانی که یک نیرو دغدغه ای بابت از دست دادن کارش نداشته باشد قطعا با انگیزه و انرژی مضاعفی وظایف محوله را انجام داده و فرد موثری در مجموعه ناجا خواهد بود.


سردار جاویدان ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون نیروهای توانمندی در مجموعه انتظامی استان حضور دارند که رسیدگی به وضعیت معیشتی و استخدامی آنها می تواند انگیزه آنها را مضاعف و شرایط خدمتگذاری بهتر برای مردم را فراهم کند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال ابراز امیدواری کرد تا شرایط استفاده بهتر از نیروهای توانمند در مجموعه ناجا فراهم و کارکنان خدوم و پرتلاش این مجموعه مشکل معیشتی نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي انتظامي كرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فروردین ماه امسال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۵ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان با همکاری پلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در فروردین ماه به صورت فعالانه و هدفمند اقدامات خود را اجرایی کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند پلیس در این راستا افزود: ماموران موفق شدند با انجام ماموریت های خاص پلیسی در بازه زمانی یک ماهه ۵۶۷ هزار و ۴۶۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کنند. 

سردار موقوفه ئی از دستگیری ۱۰ نفر و توقیف چندین دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان خبر داد و گفت: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های قاچاقی کشف شده‌ ۱۸۱ میلیارد ریال است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار در برابر قاچاقچیان سوخت ایستاده است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز ‌از کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد خبر داد. 

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مظنون و به راننده آن دستور ایست داد. 

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب اقدام به شلیک سمت لاستیک وسیله نقلیه قراری کردند. 

سرهنگ عجم از توقف پژو توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: راننده که اهل و ساکن یکی از استان های شرقی کشور دستگیر و از داخل خودروی وی ۱۰۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی و وسیله نقلیه وی توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده