Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین تیزر مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» همزمان با اکران این فیلم در گروه «هنر و تجربه» رونمایی شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، جدیدترین تیزر مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برای نمایش در گروه «هنر و تجربه» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مستند از دهم مهرماه، در گروه «هنر و تجربه» به نمایش درآمده است.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند.

مراسم افتتاحیه فیلم «زنانی باگوشواره‌های باروتی» فردا ۱۳ مهرماه ساعت ۱۹ در موزه سینما برگزار می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: مرتضی شعبانی، کارگردان: رضا فرهمند، مدیر تصویربرداری: رضا فرهمند، تصویربرداران: رضا فرهمند، مصطفی سیفی، قصی صاحب کاظم، تدوین: رضا فرهمند، فاطمه بنیادی، مصیب حنایی، آهنگساز: کریستف رضاعی، صدابردار: کیومرث محمدچناری، صداگذار: حسن مهدوی، پژوهش: مصطفی سیفی و رضا فرهمند، طراح پوستر: علی باقری، مشاوران رسانه‌ای: محسن دلیلی و پریسا ساسانی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هنر و تجربه زنانی با گوشواره های باروتی گروه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۷۲ کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرد.

از ابتدای امسال تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده و این در حالی‌ست که شهروندان تهرانی در مدت مشابه سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۴روز هوای قابل قبول و ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تجربه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • طراحی سبد خرید هوشمند برای تجربه خریدی آسان
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • مستندی درباره پدر موشکی ایران