Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:35:43 GMT

برکناری ۳۵ رئیس دانشگاه از سوی عبدالله حمدوک

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۸۶۱۴

برکناری ۳۵ رئیس دانشگاه از سوی عبدالله حمدوک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان شمار زیادی از روسای دانشگاههای این کشور را که از افراد وابسته به عمرالبشیر رئیس جمهور برکنار شده بودند، برکنار کرد.

بر اساس این گزارش؛ حمدوک ۳۵ رئیس دانشگاه را برکنار کرده است. نخست وزیر سودان، ۲۸ رئیس شورای امنای دانشگاههای دولتی را برکنار کرده است که از برجسته ترین آنها می توان از ابراهیم غندور، محمد طاهر آیلا، عوض الجاز، علی کرتی که همگی از افراد وابسته به رئیس جمهور برکنار شده هستند، نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نوزده سپتامبر گذشته نیز حمدوک، مصطفی محمد علی معاون وزارت آموزش عالی و پژوهش های علمی را برکنار کرده بود.

کد خبر 4736477

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله حمدوک سودان عمر البشیر ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان سعودی عراق سوریه ایران رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان پس از پایان رای گیری علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای و عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. 


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد.


با توجه به نیاز کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.


در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادندکه در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری برای چهار سال آینده انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر