Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جشمیدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار بین تیم های همشهری سپاهان و ذوب آهن اصفهان که شهرآورد از آن یاد می شود همیشه جذاب و زیبا بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع به غیر از نتیجه برای تیم ما اخلاق است ، تصریح کرد:  تیم ذوب آهن در این زمینه باسابقه است و اخلاق و بازی جوانمردانه همیشه در دستور کار این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرآوردهای برگزار شده بین این ۲ تیم اصفهانی مشکلی نبوده است ابراز امیدواری کرد دیدار امروز  بدون هیچ حاشیه ای برگزار شود و هر تیمی که لایق پیروزی است برنده شود که امیدوارم ذوب آهن هر سه امتیاز را کسب کند.

جمشیدی با اشاره به تماشاگران هر دو تیم تصریح کرد: تشویق و حمایت از تیم خود بدون بی احترامی به تیم مقابل خواسته ای است که از تماشاگران هر دو تیم انتظار می رود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اظهارداشت: تیم ما در این فصل با توجه به مشکلاتی که داشت تا کنون نتوانسته در لیگ برتر پیروزی کسب کند و امیدوارم این طلسم در ورزشگاه نقش جهان و در دیدار با سپاهان بشکند و ما ببریم.

وی افزود: امروز ۲ تیم اصفهانی در زمین با هم رقابت خواهند کرد ولی پس از بازی این رفاقت است که ماندگار است و این ارتباط دوستانه و صمیمی همیشه بین ۲ تیم بوده است.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان  امروز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

 اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن نیز با چهار امتیاز در رده ۱۳ لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱

ردبول از مرسدس بنز از نظر تعداد پیروزی در فرمول یک در قرن ۲۱ پیشی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ردبول ارتیش در قرن بیست‌و‌یکم موفق به کسب 117 پیروزی در گرندپری‌های فرمول یک شده است. بنابراین در این شاخص از مرسدس آلمان (116 پیروزی) پیشی گرفت.

روز گذشته مکس فرستاپن راننده ردبول برنده گرندپری چین شد.

فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد

ردبول نخستین مسابقه خود را در فرمول یک در سال 2005 انجام داد و نخستین پیروزی خود را در گرندپری چین در سال 2009 به دست آورد.

در رده‌بندی انفرادی فصل جاری فرمول یک مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است. سرخیو پرس (ردبول - 85 امتیاز) و شارل لکلرک (فراری ایتالیا - 76 امتیاز) دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو