Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمنان نظام بیان فساد در جامعه و ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور است که این اقدام قوه قضاییه در مبارزه با فساد قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم این امر ادامه یافته و شاهد شکوفایی اقتصاد کشور و بهبود وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه در هفته جاری گفت: ایشان در این دیدار بیانات مهمی ایراد فرمودند و با اشاره به تلاش  نافرجام آمریکایی برای شکست ایران، گفت: آمریکایی ها برای وادار کردن رییس جمهوری ایران برای ملاقات با رییس جمهور آمریکا به التماس افتادند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست فشار حداکثری آمریکا را یک سیاست شکست خورده و بی‌فرجام خواندند، خاطرنشان کرد: آنها خیال می‌کردند که با تمرکز بر فشار حداکثری در زمینه اقتصادی می‌توانند ایران را به زانو در بیاورند ولی خودشان دچار زحمت و مشکل شدند.   

آل هاشم همچنین با اشاره به دیدار خود با سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت: بنیاد حسین‌اف در این دیدار اعلام کرد که امسال حدود ۱۹ هزار نفر از جمهوری آذربایجان در مراسم اربعین شرکت می کنند.

امام جمعه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات اظهار داشت: افرادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند نباید همدیگر را تضعیف کنند چراکه کارشکنی به گفته رهبر معظم انقلاب، موجب تضعیف انسجام و وحدت ملی می‌شود از این‌رو کاندیداها خود را اثبات کنند نه اینکه دیگران را نفی کنند.  

وی افزود: کاندیداها از قدرت‌طلبی پرهیز کنند زیرا به تعبیر امام راحل قدرت‌طلبی انسان را به تباهی می‌کشد.  

وی همچنین به مناسبت هفته اشاره کرد و با تبریک هفته دامپزشکی گفت: کنترل بیماری های دام و طیور و آنفولانزای فوق حاد پرندگان از جمله کارهای دامپزشکی است که در راستای رفع و انهدام آن تلاش زیادی می‌کنند و ما از این زحمت کشان عرصه امنیت غذایی صمیمانه تشکر می کنیم.

حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت تلاش زیادی می‌کند به طوری که تاکنون ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده همچنین فعالیت آنها بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است.

۳۰۷۷/۶۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز امام جمعه تبریز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، گزیده خطبه های ائمه جمعه این استان؛

سی سخت

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در خطبه نماز جمعه این شهر گفت از نیرو‌های سپاه پاسدارن به ویژه نیرو‌های مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرز‌های کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر را دارم.
امام جمعه سیسخت با تشکر از مقام معظم رهبری بیان کرد: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهباد‌های ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کنند و با شکست مواجه شوند.
واهبی زاده افزود: خداوند متعال کمک کرد تا تابوی قدرت پوشالی اسراییل که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت شکسته شود و هیمنه این رژیم کودک‌کش را در جامعه جهانی بشکند.
وی با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود گفت: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صهیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی مورد هدف قرار می‌داد در حمله از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیرو‌های نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

سرفاریاب

امام جمعه سرفاریاب با بیان حدیتی از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) که فرموده است «عقل درختی است که ریشه آن تقوا، شاخه هایش حیا و میوه اش پارسائی است» رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناه و معصیت را به خود و همه برادران و خواهران دینی، توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به پاسخ قاطع نظامی جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی و تبریک این اقدام به ملت ایران و همه آزادی خواهان دنیا، در خطبه اول به تشریح نقش و جایگاه مهم و اساسی ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: بر اساس شرایط، وظایف و اختیاراتی که در قانون اساسی ما برای جایگاه ولایت فقیه و رهبری تعیین و مشخص شده است؛ بیشترین قرابت و شباهت را با نظام امامت دارد و نسبت به همه امور جامعه نقش مستقیم یا غیر مستقیم داشته و ضامن جلوگیری از انحراف جامعه اسلامی از مسیر معنویت و دینداری است.
وی به هنر بزرگ امام راحل (ره) در طرح حکومت اسلامی و پیاده سازی نظریه فقهی ولایت فقیه در امور سیاسی و اجرایی بر اساس احکام الهی و اسلامی نیز اشاره کرد و موضع صریح امام خمینی (ره) در مقابل قانون کاپیتولاسیون، مدیریت جنگ تحمیلی ۸ساله، حفظ و جهت دهی به حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی و تصمیم و فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تنبیه رژیم صهیونیستی را از جمله نقش‌ها و اقدامات امامین انقلاب در جایگاه ولایت فقیه عنوان کرد که باعث تداوم اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا شده است.
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء و سپهبد قرنی و روز ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی ستاره درخشان امامزادگان، حضرت حمزه (ع) را نماد شجاعت و دوری از آلایش‌های نفسانی عنوان کرد و گفت طبق سخنی از امام سجاد (ع) روزی سخت‌تر از روز شهادت حضرت حمزه در جنگ احد برای پیامبر نبود.
وی به سالروز تأسیس نهاد مقدس و مکتبی سپاه پاسداران برای صیانت از گفتمان انقلاب اسلامی توسط امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: اگر چه سپاه هویت نظامی دارد، اما به مانند شجره طیبه انقلاب نماد حرکت و اقدام انقلابی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... است که به نمادی از هیبت و حیثیت نظام اسلامی در دنیا تبدیل شده است.
امام جمعه سرفاریاب حماسه وعده صادق با محوریت سپاه پاسداران را نمایش و تجلی هماهنگی و اقتدار و پیشرفت نظامی و دیپلماسی ایران اسلامی برای مقابله با تهدید‌ها و تجاوز‌های دشمنان عنوان کرد و افزود؛ رژیم غاصب صهیونیستی با اقدام تجاوزکارانه به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چند نفر از فرماندهان جبهه مقاومت و مستشاران ما در سوریه، خود را در معرض ضربه و حمله تاریخی جمهوری اسلامی قرار داد که اکنون به همراه امریکا و دیگر حامیان در خنثی کردن عواقب و یا پاسخ به آن درمانده شده اند.
پاتاوه

امام جمعه پاتاوه درخطبه سیاسی بابیان اینکه حماسه وعده صادق، تجلی هنرهماهنگی دیپلماسی و میدان بود، گفت: در علم سیاست، صیانت ازسه گانه کیان، حریم و منافع ازمهم‌ترین دستور کار‌های نظام و حاکمیت هرکشوری است.

حجت الاسلام سیادت افزود: مهمترین این ظرفیتها، دوظرفیت قدرت سخت یعنی میدان، (عرصه عملیات نظامی) و قدرت نرم، یعنی (دیپلماسی) است؛ که این قدرت، از برکات انقلاب اسلامی، امامین انقلاب، دولت انقلابی و خون شهیداناست و از اول انقلاب تاکنون پیروزی‌های بزرگی را در این زمینه به وجود آورد.
وی با تقدیم سپاس و قدردانی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، روسای سه گانه قوا، نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران و وزیر امور خارجه، بیان کرد: عملیات وعده صادق، بارمز یا رسول الله «ص» بازتاب جهانی، بی‌نظیر، به ددلایل مختلف تاریخی و حماسه ساز بود. 

گچساران

امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز جمته این شهر هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت نامگذاری شده است که این هفته را گرامی می‌داریم. یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸بدستور حضرت امام خمینی (ره) است. امروز سپاه پاسداران موجب افتخار ملت بزرگ ایران و جوامع آزادی خواه جهان است، سپاه پاسداران در حمله اخیر کاری کارستان کردند و آمریکا و اسرائیل را تحقیر کردند. حجت الاسلام صفایی اظهار کرد: اسرائیل غاصب در طول این سال‌ها در حق مسلمانان و مسجد الاقصی خیانت‌ها و جنایت‌ها کرده است و در طی شش ماه اخیر قریب به ۳۴هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیدند، رژیم صهیونیستی به هیچ چیزی رحم نمی‌کند و پشت این همه خباثت‌ها آمریکای خونخوار است. امام (ره) فرمودند که هر چه فساد و تباهی در عالم است زیر سر آمریکایی هاست. امام جمعه موقت گچساران گفت:آن کشوری که خواهان ادامه جنگ در فلسطین است آمریکاست و، اما نیرو‌های مسلح ما متجاوز را تنبیه جانانه کردند چرا که رژیم صهیونیستی در اقدامی ناجوانمردانه بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق سوریه را مورد هدف قرار داد که جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان در این حمله به شهادت رساندند. خطیب جمعه این هفته گچساران خاطرنشان کرد: تذکری به مسئولین در خصوص گرانی‌ها ارائه شد امیدواریم مسئولان با نظارت بر بازار از هر گونه گران فروشی و چند نرخی بودن و سایر اختلالات بازار جلوگیری کنند.  وی افزود:مسئله عفاف و حجاب یکی از نگرانی‌های جامعه ماست مردم ما طرفدار دین و قرآن هستند حجاب و عفاف از بزرگترین نشانه‌های مذهب و دین ملت ماست باید طرح‌هایی درباره عفاف و حجاب دنبال شوند و متاسفانه کسی با بی حجابی مقابله نمی‌کند که اگر این موارد ادامه پیدا کند غیرت و شجاعت را در جامعه کم رنگ می‌کند لذا قانون باید با جدیت دنبال شود.  چرام امام جمعه چرام با بیان اینکه وضعیت خط دهی و اینترنت همراه اول در چرام نامناسب است، افزود: آیا متولیان و مسئولان مخابرات استان و شهرستان در فکر چاره هستند، گاهی در مرکز شهرستان، هنگام مکالمه ارتباط قطع می‌شود، سرعت اینترنت موبایل و اینترنت خانگی نیز ضعیف است. به طوری که برخی افراد اینترنت خانگی را عطایش را به لقایش بخشیدند و استفاده نمی‌کنند. وی با بیان اینکه دسترسی به اینترنت باعث سرعت گرفتن بسیاری از کار‌های شده و زمان کمتری اتلاف می‌شود، عنوان کرد: آقایان مسول، در عصر ارتباطات قرار داریم و بخش زیادی از کار‌های روزانه هر شخص به واسطه اینترنت انجام میشود که این شرایط زیبنده مردم مؤمن چرام نیست. افشار ادامه داد: مطلبی که بیان کردم در مرکز شهرستان این مشکل وجود دارد قطعا وضعیت روستا‌ها نیز بهتر از مرکز شهرستان نیست، قرار بر این بود که وقتی بسته‌های اینترنت گران می‌شود سرعت آن بهتر شود، اما چنین امری در چرام مشاهده نمی‌شود. امام جمعه چرام بیا بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تاسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نیرویی که در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده است و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و منطقه سایه افکنده است. وی اظهار داشت: حماسه وعده صادق، در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل‌کُش صهیونیستی، تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه این پیروزی را صد چندان کرد، همکاری نیرو‌های مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد. افشار افزود: تاثیری که حمله گسترده و مقتدرانه ایران به اسراییل در افکار عمومی جهان اسلام و عرب داشته باورکردنی نیست و بشدت متمایل به ایران و در مقابل، متنفر از اسرائیل و کشور‌هایی مثل اردن که با اسراییل همراهی کردند، تاجایی که اردوغان حرف‌های ضداسرائیلی زده، کسی که همیشه به اون سمت متمایل بود و این میزان تاثیرگذاری مثبت، شبیه معجزه است.   

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز