Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رفسنجان به جریان کشف و خنثی سازی تیم تروریستی علیه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: با هوشمندی و اطلاع رسانی مردم فهیم کرمان خیال باطل دشمن نابود شد لذا اطلاعات شما مردم به اطلاعات سپاه و نیروی انتطامی به برقراری امنیت کمک موثری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه رفسنجان همگان را به تقوای الهی و رعایت نظم و حدود و اجرای مقررات و اصلاح ذات البین دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه رفسنجان یاد شهدای اقتدار آفرین انقلاب اسلامی را گرامی داشت وافزود: این شهدا برای میهن اسلامی و حفظ امنیت و ارامش در کشورمان به جبهه رفتند آنها هم قبل و هم بعد از انقلاب اسلامی برای تأسیس و تشکیل نظام و حکومت اسلامی جان خود را به دست گرفتند و با دشمن به مبارزه برخاستند.

 

 

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و بیان این نکته که این نیرو در کشور بیش از 13 هزار شهید و 22 هزارجانباز  تقدیم انقلاب و اسلام کرده است؛ سالروز شهادت حضرت رقیه (س) را تسلیت گفت و افزود: آخرین شهید کاروان امام حسین (ع) دختر سه ساله اش حضرت رقیه (س) است؛ کاروان امام حسین(ع) شهید پیش قراول مسلم بن عقیل را داشت که در کوفه غریبانه به شهادت رسید و آخرین شهید این کاروان هم در خرابه شام توسط ظالمان ملعون به شهادت رسید.

 

 

امام  جمعه رفسنجان نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و امنیت داخلی کشور دانست و افزود:  مأموران نیروی انتظامی با روحیه جهادی برای مردم کار و خدمت می کنند و در راستای تأمین امنیت در کشور تلاش می کنند، فعالیت این نهاد بر سه اصل آگاهی و آگاهی بخشی، پیشگیری و پیگیری استوار است و مردم از اعماق دل از این نیروها تشکر می کنند و همکاری های مردم و پلیس می تواند در راستای ایجاد امنیت داخل کارساز و مؤثر باشد.

 

 

وی به جریان کشف و خنثی سازی تیم تروریستی علیه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمن قصد تخریب این مکان و به شهادت رساندن این سردار جنگ را داشت و به همین منظور در زیرزمین خانه ای نزدیک این حسینیه که به این قصد خریداری کرده بودند در حد 500  کیلوگرم مواد تی.ان.تی جاسازی کرده بودند که با هوشمندی و اطلاع رسانی مردم فهیم کرمان خیال باطل دشمن نابود شد لذا اطلاعات شما مردم به اطلاعات سپاه و نیروی انتطامی به برقراری امنیت کمک موثری می کند.

 

 

حجت الاسلام رمضانی پور به بیانات رهبر انقلاب اسلامی  در جمع فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که ایران کاهش تعهدات هسته ای را با جدیت ادامه خواهد داد و سازمان انرژی هسته ای هم در برابر فرمایش ایشان اعلام آمادگی کردند و امید که این اعلام آمادگی واقعی باشد و ظاهری نباشد و امیدوارم که این افراد خدوم، به ملت خدمت کنند نه به غربی ها و در مدت باقیمانده از خدمت خود بتوانند جبران کنند.

 

 

وی در بحث معیشت هم گفت: رهبری در این باره هم فرمودند که مردم در بحث معیشت به گرفتاری افتادند و این مسئولان اگر جدی وارد کار شوند و دست از سر شیاطین بردارند می توانند گره گشای مسائل مردم باشند؛ مسئولان گره ها را باز کنید و خواسته رهبری و مردم و جوانان هم  این است که گره گشا باشید و کشور را از این وضعیت نجات دهید.

 

 

رمضانی پور در بخش دیگر از سخنانش به اقتدار سپاه اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که سپاه از پر افتخارترین مجموعه های کشور است و با هیچ سازمانی قابل مقایسه نیست و در جهان بی نظیر است و خداوند بر توان و اقتدار بیشتر این مجموعه بیفزاید.

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی ابلاغ سیاست های کلی نظام قانون گذاری را مهم تلقی کرده و سران سه قوه را موظف کردند تا عمل کنند و گزارش هم ارائه دهند.

 

رمضانی پور ضمن تشکر از مدیرعامل مس ایران که فعالیت های امیدوارانه دارد؛ گفت: اما خواهش داریم اشتغالی که می خواهند در مجتمع مس سرچشمه ایجاد کنند از نیروهای بومی شهرستان رفسنجان باشد؛ این جوی را که برخی نمایندگان و فرمانداران شهرستان های استان کرمان ایجاد کردند خوب نیست.

 

ویادامه داد: وقتی می خواهید در  مجتمع گل گهر سیرجان نیرو جذب کنید یک نیرو از رفسنجان برای گل گهر اجازه جذب می دهید؟ در سرچشمه از ده ها شهر فعالیت دارند اما جذب های جدید را توقع داریم از مردم و جوانان این خطه باشد.

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اصفهان چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مشکلات معیشتی مردم رفسنجان معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای گفت: تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد.

سردار حق‌طلب افزود: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

وی گفت: با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ادامه داد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها ، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

حق طلب بیان کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت.

کد خبر 845392 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم