Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب علاوه بر رضایتمندی از عملکرد سپاه پاسداران ۷ توصیه بسیار مهم برای استمرار حرکت پرشتاب انقلاب بیان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به عملیات گسترده و موفقیت آمیز انقلابیون،انصارالله و مردم یمن در هفته جاری بیان کرد: این عملیات  جانانه انقلابیون و مردم یمن انجام دادند و خسارات زیادی بر لشکر سعودی وارد کردند.

امام جمعه گناوه افزود: کم کم دشمن به این نتیجه رسیده است که در یمن شکست خورده و چاره دیگری جز اعتراف به این شکست ندارد.

رکنی حسینی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای شجاع و غیور انتظامی در راستای حفظ تامین امنیت مردم و کشورمان ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب و مردم کردند وبه تعبیر فرمایش رهبری نیروی انتظامی باید مظهر عزت، اقتدار و رحمت باشد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی ،« پلیس هوشمند، امین مردم» ادامه داد: نیروهای جان برکف انتظامی شبانه روز در تلاشند تا نظم و امنیت و قانون را در جامعه ایجاد کنند و جان خود را برای امنیت مردم و مملکت فدا می کنند که باید قدردان این نیروها و تلاش آنها  باشیم.

امام جمعه گناوه با اشاره به ناآرامی ها اخیر در عراق یادآور شد: این فتنه انگیزی ها و فتنه گران و پشت پرده آنها به تعبیر همه تحلیل گران  آمریکا و عربستان است و هدف آنها این است که بزرگترین اجتماع مسلمانان یعنی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را به تعطیلی بکشانند.

وی گفت: از طرف دیگر با شکست های پی در پی دشمنان در محور مقاومت درصدد آن است تا آتشفشانی را در این محور روشن کند و بر شکست خود سرپوش بگذارد.

وی گفت: رسیدگی به مطالبات مردم حق واقعی مردم عراق  است اما ملت عراق باید هوشیار باشد که دشمنان با شعارهایی به دنبال ناامن کردن عراق هستند.

وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال شهرستان گناوه ۱۱ موکب تدارک دیده است گفت: فردا موکب مرکزی گناوه ، موکب خدام الحسین (ع) برای خدمت رسانی و استقرار در کربلا اعزام خواهد شد.

وی گفت: همه  مردم باید همچون همیشه به موکب ها ی اربعین کمک کنند.

در حاشیه نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی میز خدمت در قالب خدمات روانشناسی،مشاوره و مددکاری،فشار خون،مشاوره انتظامی،نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه فضای مجازی برگزار شد و سرهنگ حسین احمدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گناوه قبل از خطبه ها به ایراد سخنرانی پرداخت.​

کد خبر 4736618

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه خطبه های نماز جمعه اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه شهرکرد آتش نشانی ایلام بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان یزد همزمان با آغاز طرح نور با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از زحمات این نیرو درجهت احیا و گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب تشکر و قدردانی کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک اعیاد و اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل، از همراهی ناظران و فعالان مجمع رهروان تشکر کرد و از طرح نور گزارشی ارائه داد. 

سردار بهدانی فرد افزود: درابتدا تذکر و بعد اجرای قانون از وظایف این نیروست و رضایتمندی مردم مشوق حضور موثر این نیرو بوده است.

مدیر مجمع رهروان نیز متقابلا با تشکر از اقدام مقتدرانه و قانونی در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، از خوشحالی مردم در این خصوص و عزم جزم نیروی خدوم انتظامی در طرح نور تشکر کرد. 

سردار فتوحی بیان داشت: سازماندهی بیشتر و آموزش ناظرین و همراهی موثر در اجرای هرچه موفق‌تر این طرح که درخواست آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، در دستور کار مجمع رهروان قرار دارد.

اجرای قانون در بستر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی و مشارکت بسیار خوب مردمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، محور گفتگوی این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود