Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ؛ محمدمهران امینی‌فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت:دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام حسین (ع) کنارک برای خدمات دهی به بیماران و جلب رضایت‌مندی مردم نصب شد.

او ادامه داد: این دستگاه تصویربرداری دیجیتال با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج هزار یورو با ارز دولتی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مهمترین مزیت این نوع دستگاه در مقایسه با نوع آنالوگ آن می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران، کیفیت بالای رادیوگرافی و بالطبع تشخیص دقیق، کاهش مدت زمان تحت اشعه بیمار و کاربر دستگاه اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: با راه اندازی دستگاه مذکور، خدمات رادیولوژی و تشخیصی درمانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بصورت دیجیتالی و با حداکثر کیفیت وحداقل خطا به بیماران محترم و مراجعان ارائه خواهد شد.

او  با تشریح برخی از فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: اورژانس بعنوان خط مقدم درمان نقش تاثیرگذاری در کاهش تلفات مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح در جنوب استان ایفا کرده است.

امینی‌فرد ادامه داد: خدمات همکاران اورژانس را نمی‌توان با پول ارزش‌گذاری کرد بلکه خدمت به خلق از ارزش‌های معنوی دین مبین اسلام و انسانیت است و این خدمات در تاربخ ثبت خواهد شد.

او گفت: بزرگترین مجموعه فوریت‌های پزشکی استان با ۸۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی هستیم و باتلاش تمام همکاران خوشبختانه جز ۱۰ دانشگاه بزرگ کشور در زمینه کمیت و کیفیت هستیم.

او بیان کرد: علاوه بر راه اندازی اورژانس هوایی ایرانشهر پیگیری‌های لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی چابهار نیز انجام شده است.

او افزود: پیگیری لازم در زمینه ایجاد آموزشکده فوریت‌های پزشکی چابهار برای جذب دانش آموختگان بومی در حال انجام و راه اندازی پایگاه آموزشی اورژانس پیش بیمارستانی بمنظور ارتقا کمی و کیفی آموزش پرسنل از جمله برنامه‌های مد نظر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: بزودی کلنگ ۳۳ پایگاه اورژانس جدید به زمین زده خواهد شد و پوشش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

امینی فرد گفت: با شاخص‌های کشوری در حوزه بهداشت و درمان فاصله زیادی داریم و باید برای رسیدن به شاخص‌های کشوری بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع

نصب دستگاه رادیولوژی در بیمارستان کنارک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد

حسن ملکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوان عشایر ۲۳ ساله دشتستانی از روستای شکرک ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: با رضایت خانواده مهربان «احسان حسنی» که به دنبال واژگونی موتور سیکلت دچار ضربه مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره داد.

دکتر ملکی زاده اضافه کرد: این جوان که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج الدین فلو پیوند و همراهی دکتر شفیعی جراح قلب بوشهر و دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی ارگان‌های قلب کبد و هر ۲ کلیه برداشت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اعضای این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.

وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش پرسنل بیمارستان شهید گنجی، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع ۱۱۶ همین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

کد خبر 6063556

دیگر خبرها

  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • انجام ١۶٠ ماموریت اورژانسی در 5 فروردین ماه