Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه ناجا برای مقابله با فساد با تمام توان و با آمادگی کامل به طور دائم و با قدرت در کنار حاکمیت و قوه قضائیه قرار دارد، گفت: اعتقاد راسخ داریم که راه پیشرفت کشور اجرای اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی و اتکا به خیل عظیم جوانان متدین و انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ولی الله غلامی فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه خلیل آباد ضمن گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: اهمیت امنیت به سبب نقش و جایگاه ویژه ای که در زندگی روزمره همه افراد جامعه دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آثار و برکاتی که امنیت در زندگی بشر دارد در زمره مهم‌ترین و بهترین نعمت‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: کسی که فقدان امنیت را احساس نکرده قدر امنیت را به‌خوبی نمی داند.

فرمانده انتظامی خلیل آباد با تأکید بر اینکه در قرآن کریم و روایات مکرر به مقوله امنیت و اهمیت آن اشاره شده است، تصریح کرد: از نظر قرآن کریم بهترین مکان ها جایی است که امنیت بر آن حاکم باشد و مردم از نظر اقتصادی نیز تأمین باشند.

وی با بیان اینکه بدون امنیت نشاط و شادی در زندگی معنا و مفهومی ندارد و فقدان امنیت به معنای فقدان زندگی است، اذعان کرد: امروزه علیرغم وجود نا امنی و شرایط پرآشوب و بحران در منطقه و اینکه پیرامون کشور ما را کشورهایی احاطه کرده اند که امنیت مطلوبی ندارند و گرفتار آشوب و بحران امنیتی هستند با مجاهدت همه نیروهای مسلح در کشور عزیز ایران امنیت پایدار و بستر مناسبی برای توسعه و ارتقاء کشور وجود دارد.

غلامی با اشاره به اینکه امروز جایگاه و نقش نیروی انتظامی در برقراری حفظ امنیت و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: حافظان نظم و امنیت در شهرستان خلیل آباد همانند سایر نقاط میهن اسلامی با همدلی، هماهنگی و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی در چارچوب قانون و سیاست های تبیین شده توانسته اند گام های بلندی را در جهت برقراری امنیت، رضایت عمومی و کاهش جرائم بردارند.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: نیروی انتظامی در خلیل آباد برای صیانت، حفظ امنیت پایدار و تحکیم انضباط اجتماعی و ایجاد بستری امن برای زندگی توأم با آرامش آمادگی کامل دارد و در این راه شبانه روز تلاش می کند و از بذل جان نیز دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه ناجا با هرگونه عاملی که بخواهد رضایت و احساس امنیت جامعه را مورد تهدید قرار دهد و خدشه دار کند قاطعانه برخورد خواهد کرد، افزود: ما در نیروی انتظامی در جهت بهبود عملکرد همکاران مستمراً در حل اجرای برنامه تدوین شده هستیم و تلاش می کنیم تا پلیسی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شود.

وی با تأکید بر اینکه ناجا برای مقابله با فساد با تمام توان و با آمادگی کامل به طور دائم و با قدرت در کنار حاکمیت و قوه قضائیه قرار دارد، بیان کرد: پلیس با تکیه بر جوانان بسیجی، مخلص و حزب اللهی تمام توان خود را در جهت اجرایی شدن گام دوم انقلاب بکار می گیرد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد داشت.

غلامی با اشاره به اینکه پلیس امروز این آمادگی را دارد که با هرگونه نا امنی در فضای حقیقی، سایبر، مجازی و شبکه های اجتماعی مقابله کند، تأکید کرد: در سالی که گذشت انتظامی شهرستان عملکرد قابل قبولی را در حوزه های مختلف داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت اخلاقی با رصد فضای حقیقی و سایبر و با اجرای طرح‌هایی نظیر طرح ناظر 1، برخورد با بی حجابی، امر به معروف و نهی از منکر و... عملکرد خوبی داشته است، ابراز کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا از ارزش های اسلامی، دفاع و آن‌ها را حفظ و تثبیت کنیم.

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه شبکه های اجتماعی و کانال های فضای مجازی را دائماً مورد رصد قرار داده و به محض مشاهده انحراف و وقوع جرم برابر قانون اقدام می کنیم، اظهار کرد: در جهت توسعه اقتصادی و مبارزه و مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال حتی فراتر از وظیفه نیروی انتظامی تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه در جهت حفظ آرامش و جلوگیری از وقوع جرائم، کاهش وقوعات و افزایش کشفیات از هیچ تلاشی به صورت شبانه روزی دریغ نخواهیم کرد، گفت: پلیس های تخصصی ما در انتظامی شهرستان اهم از راهور، آگاهی، اطلاعات، امنیت، فتا، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و... اقدامات و طرح های خوبی را انجام داده و نتایج خوبی هم رسیده اند.

غلامی همچنین در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد که در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که در حوزه اقتصادی، رسانه، بی ثبات سازی جامعه و... تلاش می کند با قدرت اقدام کند، خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که راه پیشرفت کشور اجرای اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی و اتکا به خیل عظیم جوانان متدین و انقلابی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان پس از دریافت گزارشی از انبار نگهداری نوشیدنی‌های قاچاق در یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت ، به محل مورد نظر اعزام و ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: صاحب ۳۵ ساله این کالای قاچاق با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست برای ریشه کن کردن قاچاق کالا با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد