Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامپور گفت: برگزاری سوگواره نوحه های نشسته محلی و آئین های مذهبی مردم را سرشار از شور حسینی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، « مصطفی غلامپور » در ششمین سوگواره  استانی نوحه های نشسته (پامنبری) با بیان اینکه هر چه داریم از محرم و صفر است، عنوان کرد: برگزاری مجالس عزاداری مردم را با قیام وفرهنگ عاشورایی آشنا می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مردمان کرانه نیلگون خلیج فارس به خصوص شهرستان های استان هرمزگان نکوداشت آیین های مذهبی را پاسداری از اولویت های اجتماعی و مذهبی و عاشورایی می دانند و با حضور در این گونه مناسبت ها در عزای اهل بیت(ع) به سوگواری و عزاداری می پردازند. 

 

فرماندار شهرستان رودان گفت: مساجد، حسینیه ها و مجالس عزاداری، جامعه ما را در برابر آسیب های اجتماعی واکسینه می کند.

 

غلامپور با بیان اینکه ایمان راسخ در دل ما مردم از میان این مجالس شکل می گیرد، تصریح کرد: شرکت در مجالس عاشورایی و مذهبی سبب تربیت و سعادت انسان می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ما هنوز نوحه خوانی های سنتی خود را  به فراموشی نسپرده ایم، افزود: این مجالس نوحه خوانی، موجب حفاظت از ارزش های مذهبی می شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان خبرگزاری شبستان روزنامه سپاه پاسداران سوگواره نوحه های نشسته فرماندار رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والا مقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073879 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود