Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته صبح امروز با حضور ۶۴۸ کاراته کا از ۸۵ کشور به میزبانی روسیه در سالن «جورجیفسکی» شهر مسکو آغاز شد. سارا بهمنیار کاراته کای وزن ۵۰- کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر «لی رانران» از چین پس از تساوی ۳ بر ۳ با قانون سنشو(امتیاز نخست) به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهمنیار صبح امروز کار خود را برتری ۶ بر صفر برابر «کارمن کلمنت»  از مجارستان آغاز کرد و در ادامه «یمانه طالب» از الجزایر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. وی سپس «یی تینگ تانگ»  از هنگ کنگ را دو بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه  ۳ بر یک از سد «نادیا مورالس گومز»  از اسپانیا گذشت و به نیمه نهایی راه یافت. 

بهمنیار برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف سارا هوبریش از آلمان خواهد رفت.

امروز همچنین رقابت های کاتای انفرادی دختران و کومیته مردان در اوزان ۶۰- و ۶۷- برگزار شد که فاطمه صادقی، نگین باقری، امیر مهدی زاده و علی مسکینی با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

این رقابتها در مسکو جریان دارد. 

کد خبر 4736674

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران دربی جام حذفی جام جهانی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان آندره استراماچونی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتسال کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید

حالا باید منتظر ماند و دید تیم پر نوسان اریک تن هاخ هم می‌تواند همین مسیر را به سوی فینال طی کند یا خیر. 

تیم زنان منچستریونایتد (تاسیس: ۲۰۱۸) با غلبه بر چلسی برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود، به فینال جام حذفی زنان انگلیس راه پیدا کرد. در دیگر بازی نیمه نهایی، تاتنهام نیز موفق شد پس از این‌که ابتدا با یک گل عقب افتاد، با نتیجه ۲-۱ لسترسیتی را شکست دهد. بدین ترتیب، فینال این رقابت‌ها در روز ۲۳ اردیبهشت بین منچستریونایتد و تاتنهام برگزار خواهد شد.

طرفداری | در مسابقه عصر روز شنبه، لوسیا گارسیا (دقیقه ۱) و ریچل ویلیامز (۲۳) برای منچستریونایتد و لاورن جیمز (۴+۴۵) برای چلسی گلزنی کرد. این دو تیم در فصل ۲۳-۲۰۲۲ برگزار کننده دیدار نهایی جام حذفی زنان انگلیس بودند که با برتری ۱-۰ و قهرمانی آبی‌ها به پایان رسید. 

گفتنی است که تیم مردان منچستریونایتد نیز یک هفته دیگر در مصاف با کاونتری سیتی در ورزشگاه ومبلی، برای رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس تلاش خواهند کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • باخت عجیب و باورنکردنی پویا دادمرز در فینال
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • میرزازاده، علیزاده و دادمرز به دیدار فینال راه یافتند/عبدی و محمدی به رده بندی رفتند
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال
  • محمدی فینال را از دست داد
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید