Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا اقبال نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی در مرحله برگشت دورمقدماتی هجدهمین دوره مسابقات بدمینتون بانوان باشگاه‌های برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  گفت: مسابقات سوپر لیگ بدمینتون بانوان به میزبانی مشهد، در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی سجاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در این مسابقات با رده سنی جوانان و بزرگسالان سه تیم هیئت فخار مشهد، ذوب آهن زنجان و شهرداری شاهرود به رقابت می‌پردازند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی با بیان اینکه در مجموع ۲۰ بازیکن در این مسابقات شرکت کرده اند، گفت: این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم‌های برگزیده به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

این مسابقات از صبح جمعه، دوازدهم مهرماه آغاز و تا شب ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. ش

 

مسابقات سوپر لیگ بدمینتون بانوان در مشهد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • قهرمانان مسابقات جام برترین‌های دارت کشور مشخص شدند