Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست شیاطین سرخ برای بازی برابر سن مارینو و قزاقستان اعلام شد.

طرفداری- بلژیک که تاکنون در 6 مسابقه خود در این گروه موفق به کسب 18 امتیاز شده است، باید به مصاف سن مارینو و قزاقستان برود و در همین راستا روبرتو مارتینز 28 بازیکن را به اردوی شیاطین سرخ فراخوانده که به شرح زیر هستند:

کورتوا - مینیوله - سلز - ون کرومبروگ - آلدرویرلد - بویاتا - دندونکر - میشل - فرمائلن - فرتونگن - کاراسکو - کاستانه - چادلی - تورگان هازارد - مونیر - پرائت - تیلمانس - واناکن - ویتسل - ادن هازارد - یانوزای - لستین - مرتنز - اوریگی - ورچائرن - باتشوایی - بنتکه - لوکاکو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد

مهاجم ایرانی پیش از مصاف حساس با جوبیلو ایواتا از لیست تیمش خارج شد...

طرفداری| مهاجم ایرانی تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در دیدار این تیم مقابل ماتسوموتو یاماگا در رقابت‌های جی لیگ کاپ، غایب خواهد بود.

شیگتوشی هاسبه، سرمربی آویسپا، با هدف حفظ آمادگی نفرات اصلی برای بازی حساس مقابل جوبیلو ایواتا، در این دیدار از تیم دوم خود استفاده خواهد کرد. شهاب زاهدی که پس از پیوستن به آویسپا عملکردی درخشان داشته، در این مسابقه فرصتی برای استراحت و آماده‌سازی برای بازی بعدی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • رایزنی والی هرات و سفیر قزاقستان