Web Analytics Made Easy - Statcounter

میخائیل علیانف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش اعلام کرد که تاکنون 8 کشور اروپایی به نظام پرداخت اینستکس پیوسته‌اند. 

وی در این باره گفت: هشت کشور اروپایی به اینستکس پیوسته‌اند که برای تسهیل روابط تجاری با ایران و رفع محدودیت‌های تحریم ایجاد شده است. بسیاری در ایران نسبت به این نظام پرداخت بدبین هستند و برای آن نیز دلیل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، برای ناامید شدن از این مکانیزم خیلی زود است. 

نماینده روسیه تأکید کرد: ممکن است که این مکانیزم به سختی بتواند انتظارات را برآورده کند، اما همچنان جای امیدواری است. نظام پرداخت اینستکس توسط سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان با هدف ایجاد کانال ارتباطی بانکی با ایران در سایه با تحریم‌ها ایجاد شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان روسیه ایران اینستکس ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع روسیه از حمله ایران به اسراییل

نماینده روسیه در سازمان ملل، حمله ایران به اسرائیل را واکنشی به انفعال شرم آور شورای امنیت در قبال حمله به کنسولگری ایران در دمشق دانست.

نماینده روسیه در نشست شورای امنیت که به درخواست اسرائیل و برای بررسی حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل برگزار شده بود گفت: اگر کنسولگری یک کشور غربی مورد حمله قرار می گرفت بدان واکنش نشان می دادند ولی نوبت به کشورهای دیگر که می رسد طور دیگری رفتار می کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوترش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوارش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • دفاع روسیه از حمله ایران به اسراییل
  • اقبال سیستم روسی «میر» در آفریقا
  • فایننشال‌تایمز: اروپا، اوکراین را ناامید کرده است