Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جیم مالوی، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین گفت: تمامی تحرکات نظامی ایران را زیر نظر داریم.

وی افزود: بر این باورم ایرانی‌ها از مواضع خود عقب نشینی نخواهند کرد. ما به طور پیوسته تحرکات نظامی ایران به خصوص مربوط به موشک‌های کروز و بالستیک این کشور را زیر نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالوی تصریح کرد: ما توانایی‌های مین گذاری ایران را هم زیر نظر داریم. اقدامی که علیه تاسیسات نفتی آرامکو روی داد مانند حمله به کشتی‌ها در خلیج فارس، اما این بار در خشکی بود، بسیار سریع دقیق و مخفیانه انجام شد. حال اگر می‌توانید آن را انکار کنید!

آمریکا با وجود داشتن ده‌ها پایگاه و هزاران نیروی نظامی و سیستم‌های پاتریوت و رادار‌های پیشرفته نتوانسته است منشا حملات به آرامکو و کشتی‌ها تجاری در خلیج فارس را تشخیص دهد. با این وجود، مقامات اروپایی و آمریکا ایران به دست داشتن در حمله به آرامکو مقصر دانستند درحالی که در این باره هیچ مدرک معتبری ارائه نداده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند

ماموستا محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع موشکی جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این حمله موشکی پیام‌های بسیار گسترده‌ای در سطح داخلی و خارجی به همراه داشته است و سبب تحقق ذلت و حقارت یهود شد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشت که شکست‌ناپذیر بوده و هیچ سلاح و تجهیزات جنگی اعم از موشک و پهپاد نمی‌تواند به سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند و علاوه بر آن خود را قدرتی شکست‌ناپذیر می‌دانست اما حمله اخیر موشکی سپاه پاسداران، این مهم را آشکار کرد که همه گفته‌های آنان توخالی و بیهوده بوده و جمهوری اسلامی ایران ذلت آنها را مشاهده کرد و شکست‌پذیری، ضعف و حقارت آنها بر همگان آشکار شد.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت کشور گفت: از سوی دیگر از 6 ماه گذشته شاهد هستیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی با فجیع‌ترین حالات، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را شکنجه و آنها را آواره کرده بود اما این حمله موشکی، معادلات را برهم زد و به گوش و چشم جهانیان رسانید که اقتداری که در ایران‌زمین حاکم است همچنان پابرجا بوده و آن قوت و قدرت موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شد که اگر اراده کند می‌تواند ضرباتی مهلک و جبران‌ناپذیر به این رژیم غاصب و منحوس وارد کند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از شکست رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این شرایط به برادران شیعه و سنی توصیه می‌شود که رویه خود را برهم نزده و گمان نکنند که این حرکات و دفاع مقتدرانه سبب ضرر رساندن به جمهوری اسلامی می‌شود در حالی که اینچنین نیست.

ماموستا روحانی افزود: بی‌تردید رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با هیچ پیامی بازنمی‌ایستد مگر پیامی که از جنس پیام خودش باشد چون اسرائیل تجاوزگر است و اگر سرش کوبیده شود از حرکت بازمی‌ایستد و به جنایات خود خاتمه داده و یا آن را کاهش می‌دهد و به همین خاطر جای خرسندی دارد که این حرکت مقتدرانه از سوی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و مهمترین جایگاه‌ها و پایگاه‌های رژیم غاصب را منهدم کردند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران به اسرائیل، درصدد مخفی‌کاری بود تا بگوید 99 درصد موشک‌های ایرانی منهدم شدند در حالی که خودشان اعتراف می‌کنند که موشک‌ها به مناطق مختلف اصابت کرده است.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت کشور در ادامه گفت: امید است تمامی مسلمانان جهان با یکدیگر منسجم و متحد شده و در از بین بردن این رژیم شیطانی و حبابی تلاش کنند تا در اسرع وقت اسرائیل از بین برود و جهان به صلح و آرامش برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک