Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازی   از هفته هشتم این رقابت‌ها روز جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و  تیم میزبان با نتیجه هفت بر ۲ حریف خود را مغلوب کرد. نیمه نخست این دیدار تیم میزبان با دستکم گرفتن حریفش که در قعر جدول به سر می برد، با نتیجه سه بر ۲ به سود خود پایان داد.

اما در نیمه دوم شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم صنعت فجر به خود آمدند و توانستند چهار بار دیگر دروازه تیم دریژنو را باز کنند و در نهایت هفت بر ۲ این دیدار را به سود خود تمام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای تیم فجر مرجان ایزدی و زهرا احمدی زاده هر کدام ۲ بار گلزنی کردند و مرجان اسدی، مهناز علیزاده و مریم چرخاوی هم دیگر گلهای تیم میزبان را به ثمر رساندند.

شکست سنگین تیم پارس آرا شیراز

همچنین در این هفته تیم پارس آرا دیگر نماینده شیراز در لیگ برتر در ادامه ناکامی های خود این بار در سالن نصیری شیراز میزبان تیم دختران کویر کرمان بود که این بازی در نهایت با نتیجه هفت بر یک به سود تیم میهمان پایان یافت تا نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا  فکر اساسی برای تیمش در هفته های آینده بکند.

 با پایان یافتن هفته هشتم این بازیها تیم سایپا تهران با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم های مس رفسنجان و هیات خراسان رضوی هم به ترتیب با ۱۸ و ۱۶ امتیاز دوم و سوم هستند. تیم صنعت فجر شیراز با ۱۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد و تیم پارس آرا هم با ۹ امتیاز دهم است، تیم دریژنو شهرکرد هم بدون امتیاز در قعر جدول به سر می برد.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور ۱۳ تیم شرکت دارند و به صورت دورهای با هم بازی خواهند کرد.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان ورزش بانوان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود