Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سی و هفتمین تقابل تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران از ساعت 17:05 امروز جمعه 12 مهرماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود، سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، گیورگی ولسیانی، عزت پورقاز، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمد محبی، سیدمحمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی به میدان رفته است.

یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری نیز ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن در این دیدار را تشکیل می‌دهند.

بازی با حمله سپاهان در همان دقیقه نخست آغاز شد و سجاد شهباززاده که صاحب توپ بود در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد، اما موعود بنیادی‌فر که معتقد بود شهباززاده تمارض کرده به او کارت زرد نشان داد.

وحید بوحمدان در همان دقیقه 2 دچار آسیب‌دیدگی شد و به بیرون رفت. در نهایت منصوریان مجبور شد در تعویضی اجباری احسان پهلوان را به جای حمید بوحمدان به زمین بفرستد.

در دقیقه 10 ذوبی‌ها بار دیگر به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند و موقعیت خطرناکی روی دروازه زردپوشان ایجاد کردند که در نهایت توپ پس از چند رفت و برگشت توسط پیام نیازمند دور شد و داور مسابقه نیز خطا روی نیازمند را اعلام کرد.

در دقیقه 14 ارسال بلند بازیکن ذوب‌آهن در موقعیتی مناسب به ارسلان مطهری رسید اما داور اعلام آفساید کرد تا این فرصت برای سبزپوشان از دست برود.

در دقیقه 17 سپاهان دست به ضدحمله زد، اما شوت آرام و زمینی سجاد شهباززاده به راحتی در اختیار یوسف بهزادی قرار گرفت.

اصفهان| حضور هاشمیان در نقش‌جهان؛ حسینی با دسته گل به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتاصفهان| اشکال در سامانه الکترونیکی فروش بلیت شهرآورد؛ عکس یادگاری هواداران با قلعه‌نوییاصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر سپاهان اعلام شد

در دقیقه 23 پاس رو به عقب ولادیمیر کومان در محوطه جریمه ذوب‌آهن به سجاد شهباززاده رسید، اما شوت پای راست او توسط میلاد فخرالدینی دور شد.

در دقیقه 30 ارسال بلند مهدی کیانی به کی‌روش استنلی رسید، اما مدافعان ذوب‌آهن این توپ را از محوطه جریمه این تیم دور کردند.

در دقیقه 35 پاس عرضی و بلند بازیکن ذوب‌آهن روی سر محمدرضا عباسی جفت و جور شد اما ضربه سر عباسی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در این دقایق برتری تا حدودی با ذوب‌آهن بود و این تیم با حملات پی‌درپی به دروازه سپاهان نزدیک می‌شد که البته حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه 39 شوت محمدرضا حسینی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 40 پاس کی‌روش استنلی در مقابل دروازه ذوب‌آهن به سجاد شهباززاده رسید و او هم دروازه ذوب‌آهن را باز کرد، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا این گل مردود اعلام شود.

در دقیقه 43 ذوب‌آهن فرصت دیگری برای باز کردن دروازه سپاهان داشت، اما پیام نیازمند با خروج از دروازه این توپ را دور کرد.

2 دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه نخست این بازی اعلام شد.

در دقیقه 45+1 پاس بازیکن ذوب‌آهن به سمت محوطه جریمه سپاهان را ولادیمیر کومان به کرنر فرستاد. این کرنر آخرین موقعیت گلزنی ذوب‌آهن در نیمه نخست بود، اما پیام نیازمند این توپ را در اختیار گرفت.

نیمه نخست شهرآورد فوتبال اصفهان در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!

تیم فوتبال تاجیکستان در دیداری هیجان انگیز مقابل عربستان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود. در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است. تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید