Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری لمپارد پیش از بازی برابر ساوتهمپتون برگزار شد.

طرفداری- شاگردان فرانک لمپارد در هفته هشتم لیگ برتر باید به مصاف ساوتهمپتون بروند که در همین راستا می‌توانید کنفرانس خبری مربی این تیم را به صورت کامل مطالعه نمایید.

درمورد دعوت شدن تامی آبراهام به تیم ملی انگلیس

خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم لایقش بود چرا که به طور مداوم گلزنی می‌کرد و همه می‌دانند که فرم خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل فصل زیر نظر گرت ساوتگیت بوده و این یک پروسه طبیعی برای وی به شمار می‌رود بنابراین بسیار خوشحالم. به خود افتخار می‌کند و باید هم بکند چرا که به تیم ملی انگلیس دعوت شده است.

فکر می‌کنید توانایی زدن گل در سطح ملی را داشته باشد؟

بله اینطور فکر می‌کنم. نمی‌خواهم فشار زیادی رویش قرار دهم ولی گام به گام نشان داده که چنین توانایی را دارد. ابتدا گل زدن در چمپیونشیپ و حالا هم گلزنی در لیگ برتر. اول کار است چرا که جوان است. می‌‌خواهم همین مسیر را با گلزنی در چلسی ادامه دهد. دعوت شدن به تیم ملی انگلیس یک گام دیگر برایش به شمار می‌رود ولی مطمئن هستم نگرش درستی را برای پذیرفتن این چالش در تیم ملی و زدن گل دارد. در آنجا رقابت وجود دارد. وقتی وارد ترکیب شود خواهد دید که مهاجمان بزرگی اطراف او حضور دارند و این یک چالش خوب برای تامی است.

درمورد دعوت شدن فیکایو توموری به تیم ملی انگلیس

بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم تامی و میسون توجهات زیادی را در این فصل به خود جلب کرده‌اند. در دربی عملکرد مناسبی داشت و دوران حضورش در هال سیتی کم و بیش خوب بود. بعد از آن تصمیم گرفتم به او اعتماد کنم و فصل گذشته به صورت کامل برایمان بازی کرد. بعد به اینجا آمد چرا که اگر به راحتی در به لیگ برتر راه پیدا می‌کرد، مردم دچار تردید می‌شدند زیرا جوان است. نشان داده که کیفیت خوبی دارد و این را در لیگ برتر هم نشان داده است. یک پروسه طبیعی دیگر و واقعا خوشحال هستم چرا که او لایقش است. یک رویا برای تلاش کردن داشت و هر روز برای آن در 15 ماه گذشته تلاش کرده است.

آیا زوج توموری-مگوایر می‌تواند یک راه حل طولانی مدت برای تیم ملی انگلیس باشد و در یورو استفاده شود؟

اول از همه این موضوع به گرت ساوتگیت بستگی دارد و در وهله بعدی به فیکایو که در سطح بالایی ظاهر شود که او خیلی سریع این کار را انجام داده است. اینجا نمی شینم و پاسخ بله نمی‌دهم چرا که این کار را انجام خواهد داد. حالا به او بستگی دارد ولی بزرگترین گام برای رسیدن به آنجا را برداشته است. گرت ساوتگیت اعتمادش نسبت به او را نشان داده است. کنفرانسش روز گذشته را دیدم و می‌خواست که توموری نزدیک باشد و تمرین کردنش را ببیند. استیو هلند به خوبی توموری را می‌شناسد. حالا همه چیز در دست او است تا چیزی که هر روز به ما نشان می‌دهد را به همه نشان بدهد.

امروز با آن ها صحبت کرده‌ای؟

نه امروز اینکار را انجام نداده ام. قبلا با آن ها صحبت کردم. از اینکه دعوت شدنشان نزدیک بود، آگاه بودم. امروز هر سه آن ها لبخند بزرگی رو صورت داشتند. راس برای مدتی آنجا بوده است. خوشحال هستند ولی باید به آن ها یاد آوری کنم که این یکشنبه (6 اکتبر) باید برای ما بازی کنند. خبر عالی ای برایشان است ولی همانطور که گفتم این تازه شروع است. دقیقه ای که از استاندارد ها فاصله بگیرند یا نارضایتی ها شروع شود, اذیت خواهند شد. باید به خودشان بگویند: " باشه الان بازیکن تیم ملی انگلیس هستم و در ترکیب تیم ملی انگلیس قرار دارم. باید بیشتر توانایی های خود را به نمایش بگذارم چه درون مسابقه و چه بیرون از آن.

حضور کالوم هادسون اودوی در تیم زیر 21 ساله های انگلیس درست بود؟

بله با گرت ساوتگیت صحبت کردم. این تصمیم او بود و به مربی تیم ملی احترام می گذارم. فقط می‌توانم درمورد چلسی صحبت کنم و وقتی درمورد انگلیس حرف می‌زنیم، به تصمیمات گرت ساوتگیت مربوط می‌شود. فکر می‌کنم کالوم به اندازه کافی بازی انجام نداده است. در هر صورت باید از حضور در تیم زیر 21 ساله های انگلیس مفتخر باشد. فکر می‌کنم فرصت خوبی برایش است.

بازی برابر ساوتهمپتون

بازی برابر یک تیم که مربی بسیار خوبی دارد دشوار است. تیمی با سازماندهی ای خوب هستند که با ترکیب های مختلف بازی می‌کنند و این باعث می شود که پیش بینی اینکه چگونه برابر ما بازی خواهند کرد دشوار باشد. بازیکنان با کیفیتی دارند و همیشه بازی در آن ورزشگاه دشوار است. به خصوص هنگامی که در زمین حضور ندارید ، باید برای رفتن به آنجا به شکلی عالی باشید زیرا انرژی زیادی در تیم آن‌ها وجود دارد و هواداران می‌توانند باعث افزایش انرژی آن ها شوند. ما حداقل باید با آن وفق پیدا کنیم زیرا می خواهیم حرکت خود را ادامه دهیم.

جورجینیو کاپیتان دوم چلسی است؟

بله. آزپیلیکوئتا به علت دوران ورزشی اش در اینجا و حرفه ای بودن، کاپیتان اول ماست که از شروع فصل هم واضح بود.

یادگیری زبان انگلیسی توسط او چقدر مهم بوده است؟

به طرز مشخصی مهم است. سعی می‌کنیم به محض ورود از بازیکنان بخواهیم که انگلیسی را فرا بگیرند چرا که ارتباط برقرار کردن در خارج و داخل زمین و حتی رختکن کلیدی است.

کانته آماده دو بازی پشت سرهم است؟

چیزی است که طی 24 الی 48 ساعت آینده متوجه آن خواهیم شد. حقیقت این است زیاد بازی نکرده است. از مصدومیت رها شده و خوب است. فقط باید مطمئن شویم آماده و سرحال است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!

به گزارش همشهری آنلاین، ده روسی سرمربی رم گفت: ما چند مهاجم بسیار خوب داریم. آبراهام بازی خوبی را انجام داد، به نظر می‌رسد بعد از آن مصدومیت کمتر درخشش داشته باشد.

سردار آزمون به تازگی بازگشته است، من نمی‌خواستم او را به همین دلیل در ترکیب اولیه بگذارم، اما می‌خواستم او را به زمین بفرستم.

خوشحالم که او گلزنی کرد، او کیفیت خوبی دارد و مانند آبراهام بازیکن مهمی برای ما است.

کد خبر 846506 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال سردار آزمون ورزش ایتالیا

دیگر خبرها

  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود