Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:21:45 GMT

تیم ما در مسیر موفقیت است/ جوان‌ترین تیم لیگ هستیم‌

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۲۵۹۳

تیم ما در مسیر موفقیت است/ جوان‌ترین تیم لیگ هستیم‌

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی جمعه شب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مردم این شهر بابت کسب این پیروزی تبریک می‌گم. انصافا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم که کسب پیروزی سهم نفت بود. 

وی افزود: در نیمه نخست بازی موقعیت خاصی به تیم نفت آبادان ندادیم و در نیمه دوم هم با تعویض هایی که انجام دادیم هم به دنبال همین شرایط بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادقی اضافه مرد: بعد از گلی که دریافت کردیم بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به شرایط بازی می‌توانستیم گلزنی کنیم ولی موفق به این کار نشدیم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران با تاکید بر اینکه تیم ما در مسیر موفقیت است و موفقیت فقط نتیجه گرفتن نیست، بیان کرد: ما جوان‌ترین تیم لیگ برتر هستیم. برای بازی‌های آینده سعی می کنیم اشتباهاتمان را رفع کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران عصر امروز تیم‌های نفت آبادان و سایپای تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان به پایان رسید. 

کد خبر 4736762

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم صادقی تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اربعین 98 اربعین حسینی هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایلام آتش نشانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، رکسام پس از پیروزی 6-0 مقابل فارست گرین به دسته سوم فوتبال انگلیس یعنی لیگ وان صعود کرد. این باشگاه از زمان انتقال مالکیت به رایان رینولدز و راب مک‌النی متحول شده و موفقیتش همچنان ادامه دارد.

شاگردان فیل پارکینسون می‌دانستند که پیروزی در مقابل فارست گرین، دومین صعود متوالی آن‌ها را تضمین می‌کند. رکسام به لطف گل الیوت لی، دبل پل مولین و یک گل به خودی از رایان اینیس در پایان نیمه اول با نتیجه 4-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم به همین منوال ادامه یافت و رایان بارنت و جک ماریوت 2 گل دیگر رکسام را به ثمر رساندند.

هزاران هوادار پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی علیرغم اخطار شدید باشگاه، وارد زمین شدند تا این صعود را در کنار بازیکنان و اعضای تیم جشن بگیرند.

فصل بعد، اولین فصل رکسام در دسته سوم فوتبال انگلیس پس از تجربه فصل 05-2004 خواهد بود. همچنین این اولین باری است که یک باشگاه ولزی در 2 فصل 2 صعود متوالی را تجربه می‌کند.

رکسام با برد در بازی امشب در رده دوم لیگ دو ایستاد که با حضور 24 تیم برگزار می‌شود. آن‌ها با انجام 44 بازی 82 امتیاز کسب کرده و با صدر جدول که در اختیار استوک‌پورت است 4 امتیاز فاصله دارند.

رکسام در ماه می 2023 با پیروزی 3-1 برابر بورام‌وود در چهل و پنجمین هفته از مسابقات نشنال‌لیگ انگلیس پس از 15 سال به رده حرفه‌ای فوتبال جزیره برگشته بود.

این دو هنرپیشه هالیوودی، باشگاه رکسام را ماه نوامبر سال 2020 خریداری کردند و کمی بعد پل رود، یکی دیگر از اهالی دنیای سینما به آن‌ها ملحق شد.

رینولدز، پس از صعود تیمش گفته بود:"وقتی ما این باشگاه را خریدیم مردم در آن روزهای نخست مدام می‌پرسیدند: «چرا رکسام؟ چرا رکسام؟» امروز دقیقاً مشخص شد که چرا رکسام را انتخاب کردیم. کاری که این تیم انجام داد، دلیل انتخاب ما را توضیح می‌دهد.»

ستاره‌های هالیوود امشب فرصت دیگری دارند تا موفقیت جدید خود را جشن بگیرند و رویاهای خود در دنیای فوتبال را جدی‌تر دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس