Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک بر آن‌ها بخوانید.

جسد خاشقجی کجاست؛ سوالی که بعد از یک سال همچنان بی‌جواب مانده است محمد بن سلمان در مصاحبه‌اش با سی‌بی‌اس در هر دقیقه، ۶ دروغ گفت آیا جنگ داخلی دیگری در انتظار آمریکاست؟ ماجرای رشوه پنج میلیون پوندی صدام به «ژاک شیراک» چیست؟ عربستان برای مذاکرات با ایران چراغ سبز نشان داد دولت ترامپ از سر تا پا در فساد گرفتار شده است شکست طرح عربستان برای براندازی نظام در ایران با کمک آمریکا فارن پالسی: نیروی دریایی آمریکا آمادگی مقابله با ایران را ندارد هدیه ۱۶ میلیون دلاری سعد حریری به یک مدل آفریقایی مشارکت پمپئو در رسوایی اوکراین‌گیت روحانی تماس تلفنی ترامپ را پاسخ نداد تاجر زن آمریکایی به رابطه غیراخلاقی خود با جانسون اعتراف کرد عملیات «نصر من الله» ضربه‌ای سخت بر پیکره پرهزینه‌ترین ارتش خاورمیانه وارد کرد بن سلمان: اگر اقدامات ایران را متوقف نکنیم قیمت نفت بالا خواهد رفت! بازتاب عملیات بزرگ نیرو‌های یمنی در رسانه‌های جهان یحیی سریع جزئیات عملیات بزرگ «نصر من الله» را اعلام کرد+ فیلم وال استریت ژورنال: امارات بیشترین سود را از حمله به تاسیسات نفتی آرامکو بُرد رونمایی از موشک جدید گروه‌های مقاومت فلسطینی + تصاویر دلیل علاقه آمریکایی‌ها به جنگ‌افروزی چیست؟ جنگ یمن کمر آل‌سعود را شکست هشدار یمن به اماراتی‌ها: شماری از تأسیسات مهم امارات در «بانک اهداف» نیرو‌های یمنی قرار دارند کاربران سعودی از قتل محافظ ملک سلمان خبر دادند اجساد بی شمار نظامیان متجاوز در نجران پس از عملیات نصر من الله یمن ناوشکن انگلیسی از تنگه هرمز خارج شد نصب عکس سید حسن نصرالله در یک شهرک صهیونیست‌نشین + تصویر عملیات بزرگ "نصر من الله"/ یمنی‌ها هزاران مزدور ائتلاف سعودی را به اسارت گرفتند رأی الیوم: جنایت قتل خاشقجی همانند کابوسی برای بن سلمان باقی خواهد ماند لاوروف در سازمان ملل ترافیک انسانی ایجاد کرد! + عکس بی‌ادبی بوریس جانسون کار دستش داد اقدام غیرانسانی آمریکا در ممانعت از ملاقات ظریف با نماینده ایران در سازمان ملل اندیشمند عرب: ایرانی‌ها در تله اروپایی‌ها نمی‌افتند تهدید اتحادیه اروپا به خروج از برجام رویترز: نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» بندر عباس را ترک کرد

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا انگلیس عربستان اتحادیه اروپا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق»، ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در یکصد و سی و سومین جلسه صحن علنی شورا اظهار کرد: اتفاقات برای کشورهای منطقه و جهان ثابت کرد حق همیشه پیروز و صهیونیسم همیشه نابود است.

وی افزود: دفاع مشروع ایران و پاسخ او به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی موجب ارتقای امنیت ملی شده و پاسخی قاطع به جنایتکاران داد و امنیت کشور را تضمین کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق»، ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکست.

قربانی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امروز نقش مؤثری در نظام اقتصادی دنیا و احقاق حقوق حقه ملت‌های جهان دارد.

وی ادامه داد: حمله موشکی ایران به اسرائیل و دفاع مشروع ما گامی بلند در راستای حفظ حرمت خون شهدای بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی و شهدای کنسولگری است.

رئیس شورای اسلامی اراک خاطر با گرامیداشت روز سپاه پاسدار گفت: به راستی که درود بر سپاه و ارتش قهرمان ایران که پایگاه‌های نظامی اسرائیل کودک‌کش را در هم کوبیدند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کشته‌سازی در جریان این پاسخ تنبیهی نبود تاکید کرد: هدف شکستن ابهت پوشالی رژیم متزلزل صهیونیستی بود، در حقیقت عملیات نیروهای مسلح ایران علیه حامیان گرگ صفت غربی و منطقه‌ای است.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: بدون شک مستکبران جهان عیار کار دستشان آمده است و به چشم خویش دیدند که ایران اسلامی، چگونه گنبد کاغذی و پوشالی آن‌ها را در هم کوبید.

قربانی گفت: عزیزان پاسدار حس تعلق و نشاط اجتماعی را در میان مردم شریف و گرانقدر ایران مضاعف کردند و قلب نازنین امام زمان (عج) و نایب برحقش و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را شاد کردند.

وی افزود: سپاه قهرمان و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی باید بدانند که ما مردم فهیم ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا با اقتدار پشتیبانشان هستیم.

به گزارش ایمنا در صحن علنی بررسی پیشنهاد کمیسیون برنامه بودجه درباره موافقت با انتصاب سرپرست جدید امور مالی منطقه چهار شهرداری اراک با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

همچنین پیشنهاد کمیسیون املاک در خصوص موافقت با اولویت تملک‌های سال ۱۴۰۳ هم با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

همچنین در این جلسه، نامه دو فوریتی شهرداری در خصوص درخواست اخذ مجوز افتتاح حساب جاری برای شهرداری مناطق با عنایت به بودجه مناطق شش‌گانه که از ابتدای سال به صورت جداگانه تنظیم می‌شود و از نظر حسابداری همانند سازمان‌های تابعه تحت عنوان شعبه ادامه فعالیت خواهد داد، بررسی و با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

کد خبر 747037

دیگر خبرها

  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست