Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:05:42 GMT

مهاجری از هدایت نساجی کنار کشید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۳۱۰۵

مهاجری از هدایت نساجی کنار کشید

رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی در حاشیه نشست مطبوعاتی اعلام کرد کار را در این باشگاه ادامه نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجری ساعاتی پس از برکناری وینکو بگوویچ از سمت سرمربیگری گل گهر تبدیل به دومین مربی‌ای شد که ممکن است در هفته آینده در لیگ برتر نباشد. علت تصمیم مهاجری اختلاف بین مالکین تیم و حل نشدن این موضوع قدیمی عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی سرخپوشان مازندرانی در گفتگو با ورزش سه این موضوع را تایید کرد و گفت با توجه به حل نشدن این مشکل، قصد ندارد از تصمیمش کوتاه بیاید.

 

مهاجری گفت : باید بگویم‌ که شرایط کار کردن با نساجی فراهم نیست اما شاید با رفتن من باشگاه به فکر بیفتد و مشکلات را برطرف کند.

رضا مهاجری نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا مهاجری نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری که طبق عادت قدیمی مشهد را برای اردوی تیم‌هایش انتخاب کرده از ابتدای امسال هم در مشهد اردو زد و فردا در همین شهر باید به مهمانی خوشه‌طلایی برود، تیمی که حالا پس از استعفای خسرو حیدری، ایمان رزاقی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است.

مهاجری که تیمش با یک بازی کمتر در صدرجدول لیگ آزادگان حضور دارد، حالا با شور و نشاط بیشتری در مشهد حضور دارد و تمرینات شاگردانش را زیرنظر گرفته است.

او پیش از این روزهای خوبی را در مشهد با سیاه‌جامگان، پدیده و شهرخودرو گذرانده است و حالا با شکست خوشه‌طلایی می‌تواند کام لرتباران را برای یک صعود خاطره‌انگیز، شیرین کند.

عکس: محسن بخشنده

دیگر خبرها

  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد