Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:00:56 GMT

واسعی: گل هایی می خوریم که توقعش را نداریم!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۳۱۸۴

واسعی: گل هایی می خوریم که توقعش را نداریم!

بازیکن تیم پیکان می گوید بازیکنان این تیم می توانستند در دقایق پایانی کار را به سود خودشان تمام کنند.

به گزارش ورزش سه، سعید واسعی پس از باخت پیکان به تیم نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه بازی را واگذار کردیم با این وجود که دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم. به نظرم بچه ها می توانستند آخر بازی کار را تمام کنند و ما شرمنده کادر فنی نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه گفت: در این مدت اخیر سعی می کنیم گل زیاد بزنیم. دوست داریم کمتر گل بخوریم. متاسفانه توپ هایی به دروازه ما می رود که توقعش را نداریم. امیدوارم از بازی های بعد، تیم گل نخورد.

 

واسعی افزود: تیم ما موقعیت زیاد خلق می کند و بازی های پرگلی هم داشته ایم. امیدوارم نتیجه در بازی های بعدی طوری رقم بخورد که گل هایی که می زنیم، برایمان باقی بماند.

سعید واسعی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید واسعی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند