Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهاجری پس از دیدار تیمش با ماشین‌سازی تبریز در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت که وضعیت کنونی تیم نساجی برایش قابل پیش بینی بود و مهم ترین مشکلش و ابزار کارش هم بازیکن است که در اختیار ندارد.

وی با اعلام این که در بازی امروز چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشت و تهدید شده است که سه بازیکن دیگر هم هفته بعد نمی توانند بازی کنند، افزود : فوتبال من بکش‌ بکش نیست که زیر توپ بزنیم و بازی کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من باید ابزار داشته باشم که بازی کنم و در این بازی هم در نیمه دوم با تعویض یک بازیکن بازی به روال بازگشت.

مهاجری که نگرانی در باره وضعیت تیم در لحن کلامش هم جاری بود ، گفت : نمی دانم چرا روان بازیکن ما را قبل از بازی به هم می‌ریزد و حالا هم نامه زده‌اند که سه بازیکنی که گرفته‌ایم نمی‌توانند برای ما بازی کنند.

وی با اعلام این که بازی فوتبال با بازیکن شکل می گیرد ، توضیح داد : من از بازی نیمه‌ دوم بازیکنانم راضی هستم، چون یک تعویض انجام دادم و آن را هم ریسک کردم چون بازیکنی را وارد زمین کردم تنها دو بار با تیم تمرین کرد و قبلش مصدوم بود ولی بازی را این بازیکن به روال برگرداند.

سرمربی نساجی افزود: به مدت ۱۰ روز ما بدون چند بازیکن خود تمرین می‌کردیم. بازیکن باید در تمرین حضور داشته باشد تا بتوانیم در بازی مقابل حریف نتیجه بگیریم . نمی‌توانم تیم را روی هوا و بدون برنامه وارد زمین کنم. وقتی چند بازیکن محوری خود را در تمرین ندارم شرایط سخت می‌شود.

مشکل مالی، دغدغه مهم 

وی با اعلام این که وضعیت کنونی تیم از اول برایش قابل پیش بینی بود ولی برخی می خواستند تیم بسته شود تا فقط در لیگ بماند ، گفت : مگر تماشاگر قبول می کند که شما تیمی داشته باشید که فقط در لیگ بماند . ما تیمی بستیم که خوب بازی کند، اما همین را هم می‌خواهند از ما بگیرند و هر بار روان ما و بازیکنان را به هم می ریزند.

مهاجری به مشکل مالی باشگاه هم به عنوان یک دغدغه مهم دیگر اشاره کرد و افزود که این مشکل هم بر تیم اثرگذاری دارد و باید حل شود.

او با تاکید بر این که با شرایط کنونی وضعیت تیم نمی تواند پاسخگوی هواداران نساجای باشد، گفت : این شرایط به همه لطمه خواهد زد، مجتبی بیژن تاکنون تنها هشت درصد از قراردادش را گرفته است در حالی که طرف مقابل ۲۰ درصد دریافت کرده . یک اردو می‌خواهیم برویم درگیر ۲۰ میلیون تومان هستیم. شب با تلفن می‌خوابیم و ساعت چهار صبح زنگ می زنند.

مهاجری با اعلام این که به او در باره حمایت از تیم قول داده بودند ، خواستار تحقق وعده ها شد و افزود: تماشاگر برد می‌خواهد. مگر قائمشهر چند تیم دارد؟ باید هوای آن را داشت. نساجی با این همه سابقه حتی یک خودکار به نام خودش ندارد. باید خواهش کنیم که یک زمین تمرین به ما بدهند و هر روز در یک شهر تمرین کنیم و بعدش هم تشکر کنیم که به ما زمین دادند. باید تکلیف روشن شود. تیمداری نیازمند زیرساخت است و باید زیرساخت برای سال آینده از هم اکنون ساخته شود.

وی ادامه داد : من تیم، مردم و شهر قائمشهر را دوست دارم، اما با این شرایط نمی‌توانم جواب مردم را بدهم، به من ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید. نمی‌خواهم ابزار تیم های درجه یک مانند سپاهان و تراکتور یا استقلال و پرسپولیس را به من بدهید، ابزار تیم متوسط مانند پیکان و سایپا را بدهید و بعد منتظر نتیجه باشید.

مهاجری در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا این اظهارات شما به معنای خداحافظی با نساجی است ؟ پاسخ داد: بحث استعفا مطرح نیست، اما با این شرایط ادامه دادن و کار کردن خیلی سخت است، چون مردم از من انتظار دارند. شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست. امروز میلاد سرلک در نیمه‌دوم برای ما وارد زمین شد و شکل فوتبال ما تغییر کرد و فوتبال من بر مبنای بازیکنانی که آوردم شکل می گیرد و اگر نتوانم از این نفرات استفاده کنم بدون شک نمی‌توانم به اهدافم برسم. 

   ۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز لیگ برتر رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت