Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:11:13 GMT

تامی آبراهام باید به دنبال جایگاه هری کین باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۳۶۲۳

تامی آبراهام باید به دنبال جایگاه هری کین باشد

جیمی فلوید هاسلبنک، مهاجم سابق چلسی مدعی شد هدف بعدی تامی آبراهام باید حضور در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس باشد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده و گلزنی های متوالی تامی آبراهام، مهاجم جوان چلسی باعث شد گرت ساوتگیت این هفته وی را برای اولین بار به اردوی سه شیرها دعوت کند. تامی آبراهام برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقیب دشواری چون هری کین را مقابل خود می بیند و جیمی فلوید هاسلبنک معتقد است هدف بعدی ستاره جوان چلسی باید گذر از سد هری کین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جیمی فلوید هاسلبنک گفت: "به عنوان یک بازیکن جوان وقتی آرزو می کنید فوتبالیست شوید، می خواهید در بالاترین سطح بازی کنید و این بالاترین سطح، فوتبال انگلیس است. تامی آبراهام حالا به تیم ملی انگلیس دعوت شده و باید خودش را با بهترین مهاجم فوتبال انگلیس مقایسه کند که در حال حاضر هری کین صاحب این عنوان است.

 

تامی آبراهام باید تلاش کند تا جایگاه هری کین در تیم ملی را به دست آورد. رسیدن به این هدف آسان نیست اما این مرحله بعدی اهداف تامی آبراهام خواهد بود. وی حالا به تیم ملی انگلیس دعوت شده است و حالا باید دید می تواند جایگاه ثابت خط حمله را به خود اختصاص دهد یا خیر؟

 

تنها راه برای تامی آبراهام این است که برای چلسی خوب بازی کرده و به گلزنی ادامه دهید و وقتی به اردوی تیم ملی انگلیس رفت، نشان دهد که می تواند در این سطح نیز موفق به درخشش و گلزنی شود."

تامی آبراهام چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تامی آبراهام چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جدید چلسی: تحول اساسی در کادر پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، دپارتمان پزشکی چلسی در این فصل دچار تغییرات زیادی شده است. در جدیدترین مورد آنها به دنبال مدیری برای بخش پزشکی هستند.

دیمیتریوس کالوژیانیدیس، مدیر پزشکی سابق پس از ۱۴ سال این باشگاه را ترک کرده است و آبی‌ها می‌خواهند فوراً جایگزین مناسبی برای او پیدا کنند.

آنها در این فصل با مصدومیت‌های پرشماری مواجه شده‌اند و حالا با مبلغ ۲۹۰ هزار یورو قصد دارند مدیری انتخاب کنند که بتواند وضعیت نامناسب بخش پزشکی باشگاه را بهبود ببخشد.

ریس جیمز، لوی کولویل، وسلی فوفانا، رومئو لاویا، کریستوفر انکونکو، لزلی اوگوچوکوو و چند نفر دیگر از بازیکنان برجسته‌ای هستند که در مراحل مختلفی از ریکاوری از مصدومیت‌هایشان قرار دارند.

اگرچه چلسی جدایی اعضای کادر پزشکی باشگاه را با بیانیه‌هایی رسمی اعلام نکرده اما این جدایی‌ها قابل توجه بوده است. اخیراً کالوژیانیدیس پس از ۱۴ سال، تیری لوران پس از ۱۷ سال و پاکو بیوسکا هم بعد از ۱۱ سال از کادر پزشکی آبی‌ها کنار رفته‌اند و حالا مدیران قصد دارند با تغییراتی این بخش از باشگاه را زیر و رو کنند تا شاید برخی از مشکلات و مصدومیت بازیکنان حل شود.

علاوه‌بر ارزیابی مصدومیت‌ها و مشخص کردن برنامه‌های ریکاوری، تیم جدید آنالیز دقیقی هم بر وضعیت ورودی‌های آینده تیم خواهد داشت. چلسی دیگر نمی‌خواهد بازیکنانی با سابقه مصدومیت‌های بلندمدت جذب کند.

دیگر خبرها

  • بهداد اقبالی تصمیم گرفت؛ تاد بولی از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • برنامه جدید چلسی: تحول اساسی در کادر پزشکی
  • ۱۰ سلبریتی زن با بیشترین دنبال‌کننده در فیس‌بوک سال ۲۰۲۴