Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر گمرکات استان هرمزگان از تاکید رئیس دستگاه قضا بر ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی در عین برخورد با قاچاقچیان عمده کالا در جلسه دستگاههای عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

ابوالفضل اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر رئیس قوه قضاییه با اعضای دستگاههای عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان گفت: در این جلسه مطالب مختلفی از سوی رئیس دستگاه  قضا در خصوص بحث تجارت خارجی و مبارزه  قاطع با پدیده قاچاق کالا و ارز مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ناظر گمرکات استان هرمزگان، در جلسه با حضور 26 دستگاه عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس بازرسی، مدیر اموال تملیکی، تعزیرات حکومتی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا به همراه مدیر کل گمرک شهید رجایی در کنار نمایندگان دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی حضور داشتند.

مدیر کل گمرک شهید باهنر با اشاره به تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر افزایش درآمدهای گمرکی در عین تسریع در ترخیص محموله‌های مربوط به مواد اولیه واحدهای تولیدی گفت: با توجه به تاکید رئیس دستگاه قضا و همچنین برنامه‌های گمرک ایران در سال رونق تولید بایستی فرایندهای اخلال زا در مسیر تجارت خارجی حذف شده و این موضوع مستلزم ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مجری در  این مسیر است.

اکبرپور تاکید کرد، برای کاهش زمان فرایندهای گمرکی بایستی بین دستگاههای حاضر در ستاد مبارزه  با قاچاق کالا و ارز هماهنگی کامل ایجاد شود تا در عین مبارزه با قاچاق کالا فرایندهای مربوط به ترخیص کالاهای واحدهای تولیدی در کوتاه ترین زمان صورت گیرد.

وی با اشاره به تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا گفت: گمرک تمام تلاش خود را در راستای افزایش تسهیلات در شرایط جنگ اقتصادی  در عین برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار قرار خواهد داد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: نکته سوم که از سوی رئیس دستگاه قضا تاکید شد بحث تعیین تکلیف سریع و دقیق پرونده‌های مهم بود که این موضوع نیز در راستای برخورد با متخلفان عمده و قاچاقچیان بوده و تلاش می‌کنیم با ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مرتبط در عین کاهش تخلفات حداکثر تسهیلات به تولیدکنندگان از سوی گمرک ارائه شود.

فیلم / بازدید سرزده رئیس دستگاه قضا از گمرک شهید رجاییمدیرکل بزرگترین گمرک کشور تعیین شددارو و اقلام ضروری پزشکی 60 درصد محموله‌های ترخیص شده گمرک تهران/درآمد 1200 میلیاردی در نیمه اول سال

 

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گمرک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرک گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم آقای مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر