Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مؤمنی در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل تیم گل‌گهر سیرجان گفت: یک برد نوبرانه بود. استقلال هم خوب بازی کرد. استراتژی استراماچونی با توجه به اینکه روی نیمکت هم حضور نداشت خوب بود. اما تصور ما از استقلال این است که تیم بهتری باشد.

وی افزود: با توجه به هزینه‌هایی که برای استقلال شده توقع از این تیم بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن سه امتیاز خیلی خوب بود اما استقلال باید تیم منسجم‌تری شود. هرچند در این بازی داور یک پنالتی بی‌مورد برای حریف گرفت ضمن اینکه یک خطا هم پشت محوطه استقلال منتفی کرد.

مؤمنی در مورد اینکه کارشناسان داوری گفته‌اند پنالتی گل‌گهر درست بوده است، گفت: کارشناسان می‌خواهند از داوران خود حمایت کنند وگرنه پنالتی درست نبود. همانطور که گفتم یک خطا هم برای گل‌گهر نگرفت. من کار به بحث کارشناسی داوری ندارم اما معتقدم محرومیت هواداران استقلال تصمیم درستی نیست. در کجای دنیا کمیته انضباطی یک تیم را از حضور هوادارانش محروم می‌کند.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط فنی نیز عنوان کرد:‌ استقلال در امر گلزنی استراتژی تعریف شده‌ای ندارد. از آبی‌پوشان انتظار می‌رود که بهتر بازی کنند. استقلال در گلزنی مشکل دارد. بازیکنی مثل تبریزی هنوز نتوانسته پاسخ انتظارات مربی را بدهد. استراماچونی روی تبریزی حساب کرده است اما این بازیکن هنوز نتوانسته خلاقیت‌های خود را نشان بدهد.

وی افزود: سرعت بازی استقلال کم است و این تیم برای اینکه نتایج بهتری بگیرد و منسجم‌تر شود باید سرعت بیشتری داشته باشد وگرنه آهسته و سلانه کار کردن برای استقلال درست نیست.

مؤمنی در مورد اینکه جباری گفته اعتراض به وقت‌های اضافه در شأن استقلال نیست، گفت: بله این حرف را قبول دارم. استقلال باید بهتر بازی کند و بازیکنان این تیم باید از نظر قدرت بازی و از نظر روحی بسیار بالاتر از تیمی مثل گل‌گهر باشند. این تیم تازه به لیگ برتر آمده است و بازیکنان استقلال باید شخصیت تیمی خود را با قدرت و انسجام تیمی نشان دهند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اخبار فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/03

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!