Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی وزیر کشور، سمانه شاددل به سمت معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان با حکمی از سوی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان، سمانه شاددل به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این حکم آمده است؛ بنا به پیشنهاد استاندار محترم زنجان و با توجه به تائید معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان منصوب می‌شوید.

 

امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید.

 

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات و فرامین مقام معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

گفتنی است، سمانه شاددل پیش از این شهردار منطقه ۴ زنجان بود. پیش از شاددل، امیر مرزبان سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد هفته نیروی انتظامی خبرگزاری شبستان اصفهان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند