Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@22:57:52 GMT

۸ کشور اروپایی به اینستکس پیوسته‌اند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۲۲۰

۸ کشور اروپایی به اینستکس پیوسته‌اند

نماینده روسیه در وین اتریش اعلام کرد که هشت کشور اروپایی به نظام پرداخت اینستکس پیوستند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از نیوز، میخائیل علیانف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش اعلام کرد که تاکنون ۸ کشور اروپایی به نظام پرداخت اینستکس پیوسته‌اند.

وی در این باره گفت: هشت کشور اروپایی به اینستکس پیوسته‌اند که برای تسهیل روابط تجاری با ایران و رفع محدودیت‌های تحریم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری در ایران نسبت به این نظام پرداخت بدبین هستند و برای آن نیز دلیل دارند. با این حال، برای ناامید شدن از این مکانیزم خیلی زود است.

نماینده روسیه تأکید کرد: ممکن است که این مکانیزم به سختی بتواند انتظارات را برآورده کند، اما همچنان جای امیدواری است. نظام پرداخت اینستکس توسط سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان با هدف ایجاد کانال ارتباطی بانکی با ایران در سایه با تحریم‌ها ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اینستکس پیوستن اروپا به اینستکس نماینده روسیه در وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد

مهلت ثبت درخواست وام شهریه و مبلغ وام مذکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای ثبت تقاضای وام شهریه فرصت دارند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از یکم اردیبهشت 1403 تا 31 اردیبهشت 1403 فرصت دارند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی (/https://refah.swf.ir) مراجعه کنند.

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان؛ مراحل پرداخت این وام از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت‌ماه در سامانه خدمات رفاه دانشجویان ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این سامانه اقدام کنند.

افزایش وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل برای سال جدید

براین اساس، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته 3 میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای 5 میلیون تومان و دانشجویان دکترای تخصصی (پیوسته و ناپیوسته)، دکترای مستقیم و دستیاری 7 میلیون تومان وام شهریه دریافت می‌کنند.دانشجویان متقاضی وام شهریه از اول تا 31 اردیبهشت ماه برای ثبت درخواست وام مذکور فرصت دارند.وام شهریه به حساب دانشگاه بابت تأمین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • افزایش بودجه نظامی کشورهای اروپایی به بالاترین رقم از زمان جنگ سرد
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد