Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:30:25 GMT

اقدامات امنیتی علیه روحانیون شیعه بحرین

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۴۷۸

اقدامات امنیتی علیه روحانیون شیعه بحرین

شیخ الجامری در سالهای اخیر بارها و بارها به خاطر سخنرانی های مذهبی از سوی نیروهای امنیتی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از lualuatv، به شیخ عبدالمحسن ملا عطیه الجامری روحانی شیعه بحرینی دستور داده شد که روز پنجشنبه برای بازجویی در ایستگاه پلیس شهر حماد حضور یابد.  

 

فعالان حقوق بشر گزارش می دهند که دلیل این احضار اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ الجامری در سالهای اخیر بارها و بارها به خاطر سخنرانی های مذهبی از سوی نیروهای امنیتی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

این روحانی در میان تعداد معدودی از شخصیت های مذهبی شیعه بود که در مراسم عاشورای امسال توسط نیروهای امنیتی بحرین مورد بازجویی قرار گرفته بود.

 

گروه های حقوق بشر منامه را به نقض آزادی های مذهبی جامعه شیعی بحرین متهم می کنند. بسیاری از روحانیون شیعه در این کشور به خاطر برگزاری مراسم عاشورای حسینی از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی اصفهان خطبه های نماز جمعه مواکب الاتحاد رژیم بحرین شیعیان بحرین بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی

 به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، " ناصر کنعانی" در پیامی در فضای مجازی نوشت: جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم‌انگیز و دردناک از روند جنایت جنگی و عملیات نسل‌کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه ساکنان این باریکه است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه در این پیام افزود: طبق گزارش‌های رسمی، از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون، رژیم صهیونیستی به طور هدفمند ۳۳ بیمارستان را در این باریکه به کلی از توان ارائه خدمات پزشکی خارج کرده است.
 
آقای کنعانی در پیامش با برشمردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مراکز درمانی غزه، نوشت: ادامه محاصره بیمارستان شفا و تشدید عملیات نظامی در این بیمارستان، به ویژه به آتش کشیدن ساختمان جراحی آن، محاصره و بمباران بیمارستان أمل در خان یونس و خارج کردن آن از قابلیت ارائه خدمات پزشکی، حمله به بیمارستان ناصر در خان یونس و بازداشت شماری از آوارگان و مجروحان مستقر در آن و ضرب و شتم و بازداشت گروه پزشکی و درمانی این بیمارستان، از اقدامات جنون‌آمیز صهیونیست‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
 
در بخش دیگری از پیام سخنگوی دستگاه سیاست خارجی آمده است: بنا بر اعلام گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین، حجم انبوهی از شواهد مربوط به جنایات بین‌المللی اسرائیل در نوار غزه طی شش ماه گذشته، ممکن است دیوان بین‌المللی کیفری را در پنج دهه آینده به خود مشغول کند.
 
آقای کنعانی در بخش دیگری از پیامش نوشته است: اکنون پرسش پرتکرار نزد افکار عمومی جهان این است که با این حجم از جنایت و ویرانی جنون‌آمیز در نوار غزه، آیا مجامع و نهاد‌های بین‌المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی، صدور بیانیه و یا تصویب قطعنامه، مسئولیت عملی برای ایجاد بازدارندگی و توقف این نسل‌کُشی آشکار و بی‌پروا و پیگرد قانونی جنایتکاران جنگی ندارند؟!
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • می‌توان از ظرفیت نیروهای جهادی برای کاهش تصادفات استفاده کرد
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان