Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@06:01:54 GMT

کشف بیش از یکصد کیلو گیاه گل در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۵۶۱

کشف بیش از یکصد کیلو گیاه گل در نهاوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدهادی مصطفوی، دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: با همکاری نیرو‌های اطلاعاتی و انتظامی مقدار قابل توجهی (بیش از یکصد کیلو) از این گیاه در نهاوند کشف که با توجه به شبکه‌ای بودن افعال ارتکابی تمامی متهمین با صدور قرار به زندان معرفی و پرونده در دادسرای نهاوند در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی ستاد مبارزه با مخدر کشور، گل یا ماری جوانادومین ماده مخدر شایع در کشور است که بیشتر مصرف کنندگان آن را جوانان تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/ د 

برخورد قاطع دستگاه قضایی با کشت گیاه گل در نهاوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد