Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی مصون سازی زیرساخت ها و صیانت از مردم به همت سازمان پدافند غیرعامل با حضور شهرداران و روسای شوراها در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، دومین همایش ملی شهرداران و شوراهای اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل امروز شنبه 13 مهر ماه به همت سازمان پدافند غیرعامل و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، این همایش با هدف تعیین جهت گیری های کلان پدافند غیرعامل در مصون سازی زیرساخت ها با عنوان مصون سازی زیرساخت ها و صیانت از مردم با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرها با جمعیت بیش از 50 هزار نفر و مدیران عامل سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها برگزار می شود./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خبرگزاری شبستان هفته نیروی انتظامی اصفهان پدافند غیرعامل همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداران برای خلق منابع مالی جدید تلاش کنند

استاندار خراسان جنوبی برتلاش شهرداران استان برای خلق منابع مالی جدید تاکید کرد.

به گزارش ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، امروز_ شنبه یکم فروردین _در گردهمایی شهرداران استان با اشاره به این که باید شاهد برطرف شدن موانع موجود بر سر راه شهرداری‌ها باشیم، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده تعدادی از شهرداران و و کارکنان شهرداری‌ها اشراف کامل در زمینه قوانین و دستورالعمل موجود ندارند که باید بر طرف شود.

وی گفت: شهرداران برای خلق منابع جدید برای شهرداری‌ها باید تلاش کنند تا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در این خصوص اقدام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از طریق کمک‌های تهران، سازمان شهرداری‌ها و ماده پنج می‌توانیم به شهرداری‌ها کمک کنیم اما با فراهم شدن بسترهای لازم باید برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنید.

وی خاطرنشان کرد: تعامل شهرداران با دستگاه‌های اجرایی و بالعکس باید افزایش پیدا کند و در هر جلسه گردهمایی شهرداران استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حضور در این جلسه‌ها دعوت شود تا از این طریق زمینه برای حل مشکلات موجود فراهم شود.

قناعت ادامه داد: از آن جایی که محوریت کار در هر شهرستان با فرمانداران است و ۹۸ درصد شهرداران هماهنگ با فرماندار هستند اما در سفرهای استانی استاندار به شهرستان‌ها از قبل باید پیشنهادات خود را به حوزه عمرانی استانداری و در شهرستان‌ها به فرمانداران اعلام کنید و در غیر این صورت اقدامی در زمینه موارد مطرح شده در این سفرها انجام نخواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداران باید تعامل خوبی با اعضای شوراهای اسلامی باید داشته باشند و از ایجاد مشکلات بین دو طرف باید جلوگیری شود و وحدت و همدلی در شهرستان‌ها بین فرمانداران، شهرداران و ائمه جمعه باید وجود داشته باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: اختلاف نظر بین شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی نباید به سطح مردم کشانده شود و با گفتگو باید این موارد رفع شود.

وی گفت: در جلسات شورا باید بحث‌ها جدی در خصوص موضوع‌های مطرح شده، انجام شود و بعد از تأیید مصوبات شورا توسط هیئت تطبیق، باید اقدام لازم برای اجرای آنها توسط شهرداران فراهم شود.

قناعت تصریح کرد: انقلابی کسی است که دلش برای مردم بسوزد و سطح تعاملات خود را با دیگران افزایش دهد و هر چند از عملکرد شهرداری‌ها رضایت داریم اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری برای خدمت به مردم انجام دهند.

وی با بیان این که ۱۰ شهرداری استان رتبه عالی و ۲۱ شهرداری هم رتبه خیلی خوب را کسب کرده‌اند، افزود: با این وجود باید شهرداران با بهره‌گیری از خلاقیت خود کارهای جدیدی را برای مدیریت شهری انجام دهند

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهرداران استان برای تحقق برنامه شهرداری جهت افرایش بودجه تلاش مضاعف کنند تصریح کرد: موافق با تأثیر رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها در ارزیابی از آنها هستم و باید اقدام لازم برای پرداخت مطالبات شهرداری‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود و از محل تملک دارایی‌ها هم اعتباری برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از تعدادی از شهرداران برتر، رئیس سارمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تقدیر شد.

کد خبر 746256

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟
  • صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
  • شهرداران برای خلق منابع مالی جدید تلاش کنند
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌ها در برابر تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات و مخاطرات حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات با حضور سرلشکر باقری
  • ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات با حضور سردارباقری