Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر تشکیل شبکه اطلاع رسانی و کتابخانه تخصصی جهت تغذیه فکری مداحان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «علیرضا نجیمی» در نشست روسای کانون مداحان و شعرای آیینی استان با اشاره به نقش مداحان و شاعران در انتقال مفاهیم و آموزه‌های قیام عاشورا، اظهار کرد: این افراد باید برای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب در فعالیت‌ها، اطلاعات به روزی را از جامعه هدف خود در دست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ساماندهی مداحان از طریق راه‎اندازی سامانه طوبی با استقبال قابل توجهی روبرو شده است، گفت: از کانون‌های شهرستانی خواسته شده تا نسبت به ثبت اطلاعات تمام مداحان و شاعران خود در این سامانه اقدام کنند.

نجیمی افزود: باید با استفاده از تجربیات پیرغلامان امام حسین(ع) در جهت تربیت مداحان متعهد و انقلابی اهتمام جدی داشت و با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف آن‌ها را در مسیر صحیح خادمی امام حسین(ع) هدایت کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان رویکرد این اداره کل را تربیت مداحان متعهد و انقلابی از نسل جوان جامعه عنوان و اظهار کرد: لازم است شبکه اطلاع رسانی در بین مداحان ایجاد شود چرا که این فضا منجر به ایجاد فضای هم اندیشی، اطلاع رسانی و تغذیه فکری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جهت تغذیه فکری مداحان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه باید کتابخانه تخصصی مداحان و شعرای آیینی در هر یک از شهرستان‌های استان با همکاری نهادهای همسو راه اندازی شود.

نجیمی در پایان نیز تشکیل بانک صدای مداحان استان را مهم خواند و اظهار کرد: هدف از تشکیل این بانک معرفی مفاخر مداحی استان و تقویت بنیه علمی داحان جوان استان خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تبليغات اسلامي يزد مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب