Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:02:13 GMT

تازه عروسی که نقشه قتل داماد را کشید

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۵۸۵۲

تازه عروسی که نقشه قتل داماد را کشید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تازه عروس با همدستی برادر شوهرش و با ضربه های مهلک چکش، داماد را کشت.

تراژدی تلخ

اوایل تابستان سال 96 فریادهای کمک خواهی نوعروس 20 ساله ای به نام اعظم در یکی از محله های شهریار پیچید .

این زن فریاد می کشید همسرش کشته شده است .

همسایه ها وقتی وارد خانه تازه عروس شدند یکی از وحشتناک ترین صحنه های جنایی را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد داماد 22 ساله به نام عزیز در گوشه ای از خانه روی زمین افتاده بود و جمجمه سرش با ضربات وحشتناکی شکافته شده بود.

دقایقی بعد ماجرای کشته شدن تازه داماد به پلیس مخابره شد و ماموران در قتلگاه مردجوان به تجسس های میدانی دست زدند.

با دستور قضایی جسد خونین تازه داماد به پزشکی قانونی منتقل شد و همزمان تحقیقات کلید خورد.

عروس 20 روزه

ماموران پیگیر ماجرا شدند و دریافتند عزیز و همسرش فقط 20 روز از جشن ازدواج شان گذشته بود و در خانه پدری عزیز زندگی مشترک شان را آغاز کرده بودند که تازه داماد در غیاب پدر ، مادر و برادرش کشته شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیق ها به پرس و جو از اعظم پرداخت . وی گفت: من و خانواده ام در افغانستان زندگی می‌کردیم تا این که پدر و مادر عزیز به خواستگاری ام آمدند و خانواده ها توافق کردند تا ما با هم ازدواج کنیم. من همراه پدر و مادر عزیز به تهران آمدم و ما با هم عقد کردیم و در خانه پدر شوهرم ساکن شدیم.

وی ادامه داد: آن روز پدر ،مادر و برادر شوهرم در خانه نبودند. من برای خرید بیرون رفته بودم اما وقتی برگشتم متوجه شدم شوهرم کشته شده است .

فرار عروس خانم

در حالی که تحقیق از دیگر اعضای این خانواده ادامه داشت پلیس دریافت اعظم به طرز مشکوکی ناپدید شده است. در بررسی ها روشن شد وی با کمک خواهرش و همچنین برادر شوهرش به نام عظیم به افغانستان گریخته است.

راز پلید

فرار تازه عروس سرنخ تازه ای را به پلیس داد و مشخص شد احتمالا اعظم و برادرشوهرش رازی پلید در سینه پنهان دارند.

بازداشت همدستان عروس

در تجسس ها مشخص شد که خواهرعروس و برادر داماد می دانند اعظم کجا پنهان شده است و همین کافی بود تا هردوی این زن و مرد بازداشت شوند.

بازگشت به ایران

با دستگیری این زن و مرد، خانواده اعظم که تازه عروس را در افغانستان پنهان کرده بودند وی را به ایران برگرداندند.

اعظم پس از دستگیری در خاک ایران درحالی که می دانست پلیس به دخالت وی در قتل تازه داماد پی برده است پرده از جنایت خانوادگی برداشت.

اعتراف

عروس 20 روزه در بازجویی ها درحالی که گریه می کرد، گفت :من قبل از ازدواج با عزیز هرگز او را ندیده بودم. وقتی به ایران آمدم متوجه شدم او اعتیاد دارد. شوهرم از همان روز اول ازدواج مرا کتک می زد و با من بد رفتاری می‌کرد، اما برادر شوهرم مرد مهربانی بود که همیشه از من طرفداری می کرد.او خوش قیافه و خوش تیپ تر از شوهرم بود به همین دلیل دلبسته او شدم. در این چند روز متوجه شدم که او هم به من علاقه مند شده است .به همین خاطر من و برادر شوهرم برای این که از زندگی جهنمی خلاص شوم نقشه قتل عزیز را کشیدیم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آن روز شوهرم از سر کار به خانه آمد و من داروی خواب آوری را که برادر شوهرم به من داده بود داخل غذای او ریختم و به او خوراندم. وقتی شوهرم به خواب عمیقی فرو رفته بود با چکش بالای سرش رفتم و چند ضربه به سر او زدم.شوهرم زنده بود و نفس می کشید که برادر شوهرم سر رسید و چند ضربه دیگر به او زد .ما هر دو طبق نقشه خانه را ترک کردیم و چند دقیقه بعد من دوباره به خانه برگشتم و با داد و فریاد همسایه ها را مطلع کردم . ما هرگز فکر نمی کردیم ماجرا به این زودی برملا شود .

اعتراف برادر داماد

عظیم که باور نداشت راز پلیدش فاش شود وقتی دید عروس خانم او را هم لو داده است در بازجویی ها گفت: من می دانستم برادرم معتاد و بداخلاق است! وقتی اعظم با عزیز ازدواج کرد من اصلا او را نمی شناختم تا این که دیدم چقدر کتک می خورد گریه هایش را می دیدم ، دلداری اش می دادم و سعی می کردم برادرم را آرام کنم تا این که مهرش به دلم نشست. می دانستم کار بسیار اشتباهی است اما من عاشق اعظم شده بودم و چون چاره ای نداشتیم و باید از دست عزیز خلاص می شدیم تصمیم به قتل گرفتیم هردو ضربه زدیم و قرار بود وقتی آب ها از آسیاب می افتد به بهانه این که عروسمان نیاز به تکیه گاه دارد من خواستگارش شوم و با هم خوشبخت باشیم.

ابراز پشیمانی

عروس جنایتکار و برادرشوهرش در مرحله دادسرا مرتب ابراز پشیمانی کردند و انگیزه شان را تنها رفتار بد داماد دانستند و خواستار بخشش شدند.

رهایی از قصاص

پرونده جنایت خانوادگی با صدور کیفرخواست درحالی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد که اولیای دم اعلام گذشت کردند و اعظم و عظیم از مجازات قصاص رهایی یافتند.

بنابه این گزارش؛ قرار است تازه عروس و برادرشوهرش به زودی از جنبه عمومی جرم به اتهام مشارکت در قتل محاکمه شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر و مادر جرم زمین زن و مرد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف عجیب مظفرالدین شاه از مواجهه با زن ریش‌دار؛ دو قبضه ریش‌ داشت و سبیل هم داشت!

زی‌سان: مظفرالدین شاه قاجار در خاطرات خود از دومین سفر خود به فرنگ در ۱۲۸۰ هـ ش (۱۳۲۰ هـ ق– ۱۹۰۲ م) در شهر پاریس داستان جالبی از مواجهه خود با زنی ریش و سبیل‌دار نقل می‌کند. او در وصف این صحنه می‌نویسد: 

«صبح از خواب برخاستیم دست و رومان را شستیم و لباس پوشیدیم و رفتیم پائین به آب خوردن و گردش کردیم جناب اشرف اتابک اعظم آمد خیلی خوشوقت شدیم که اتابک خوب شده بود و او گردش میکرد. وقتی اتابک اعظم آمد که پرنس والفروکی دالفرو کی وزیر تشریفات روس هم که برای آب خوردن اینجا آمده بحضور آمد با او هم قدری صحبت کردیم بعد او رفت جناب اشرف اتابک اعظم آب خورده بود ما این شعر را برای او خواندیم (هر آن می‌که خوردی تو را نوش باد) روان تو را هم خرد توش باد) اتابک اعظم هم این شعر را عرض کرد که نظامی به همین مضمون‌ها ساخته است و گر زانکه با گل کنی نوش باد تو را یاد و گل را فراموش باد.

بعد از آنکه این اشعار خوانده شد باز جناب اشرف اتابک اعظم رفت که فنجان دیگر آب ثانویش را بخورد ما هم راه میرفتیم و با فخر الملک و سیف السلطان صحبت می‌کردیم. مهندس الممالک هم روزنامه اروپ میخواند ما هم گردش و صحبت میکردیم که جناب اشرف اتابک اعظم آمد عرض کرد چیز تماشائی است بیائید تماشا کنید. نگاه کردیم دیدیم زنی ریشدار که بقدر دو قبضه ریش داشت و سبیل داشت مثل مرد‌ها خیلی چیز تماشائی غریبی بود یک دختر بزرگی هم داشت همراهش بود که دوازده سیزده سال داشت چند اولاد دارد اسمش هم مادام دلت Delet بود.

وقتى تماشا میکردیم مردم هم جمع شده بودند تماشا و تعجب میکردند. بعد رفتیم به تیراندازی، وکیل السلطنه، سیف السلطان بودند مبلغی پول نذر بستیم و از آن‌ها بردیم و انعام دادیم صاحب تفنگ‌ها و تیراندازی بعد آمدیم بالا چائی خوردیم اطبا آمدند ما را دیدند.

گرامافون را امیر بهادر جنگ پیشکش کرده بود آوردیم دادیم ناصر همایون از روی نت‌های او نوشتیم. جمعیتی در پائین است رفتیم دیدیم بازی پهلوان کچل بیرون آورده اند تماشا کردیم بعد هم سری به دکان عکاسی زدیم. عکس انداختیم. عکس جناب اشرف اتابک اعظم را هم فرمودیم انداختند.

به گزارش «زی‌سان»، مظفرالدین شاه که در دوره ولایت عهدی خود هیچ سفری به خارج از کشور نکرده بود، در دوران حکومت، سه بار به بهانه بیماری، ابتلا به نقرس، مداوا و استفاده از آب‌های معدنی به فرنگ سفر کرد.

اولین سفر خارجی مظفرالدین شاه در سال ۱۲۷۸ هـ ش (۱۳۱۸ ق- ۱۹۰۰ م) صورت گرفت.

در سال ۱۲۸۰ هـ ش (۱۳۲۰ ق- ۱۹۰۲ م) مظفرالدین شاه که نتوانسته بود در سفر اول خود از انگلستان دیدن کند، مجددا عازم اروپا شد. 

مظفرالدین شاه برای بار سوم هم به بهانه ابتلا به بیماری عازم اروپا شد.

tags # مظفرالدین شاه ، قاجار ، قاجاریه سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • توصیف عجیب مظفرالدین شاه از مواجهه با زن ریش‌دار؛ دو قبضه ریش‌ داشت و سبیل هم داشت!
  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)
  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • (تصاویر) جشن عروسی میلیاردی برای دو سگ در تهران!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)