Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم با حضور شهرداران و روسای شورا‌ها در وزارت کشور آعاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دومین همایش ملی شهرداران و شورا‌های اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل صبح امروز شنبه ۱۳ مهرماه به اهتمام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور در وزارت کشور آعاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این همایش براساس تعیین جهت‌گیری‌های کلان پدافندغیرعامل در مصون‌سازی زیرساخت‌ها، با عنوان «مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم» با حضور شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر و مدیران عامل سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها برگزار می‌شود.

این همایش با سخنرانی سردار جلالی، رئیس پدافند غیر عامل کشور، پیروز حناچی، شهردار تهران، مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی و توسعه شهری و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری هایش وزارت کشور، سردار قاسم تقی زاده، جانشین وزیر دفاع و سردار ذوالفقاری معاون امنیت وزارت کشور ادامه خواهد یافت.

در حاشیه این همایش، از یک نمونه از خودرو‌های آتش‌نشانی مجهز به تجهیرات CBRN وچند جلد کتاب جدید در حوزه پدافند غیرعامل رونمایی می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: همایش ملی مصون سازی زیرساخت ها شهرداری سازمان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری گرگان براساس ماده ۸ دستورالعمل فعالیت کمیته پدافند غیرعامل ضمن بروزرسانی اعضاء این کمیته و معرفی مدیران جدید برای حضور در کادر اجرایی، با سرلوحه قراردادن شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم حسب الامر رهبر فرزانه اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل را با توجه به اهمیت موضوع پدافند شهری را برگزار کرد.

سالاری ادامه داد: با توجه به نقش شهرداری گرگان در تهیه طرح جامع پدافند شهری؛ اجرایی شدن مفاد الزام آور آن را به منظور نیل به اهداف عالیه ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و آمادگی کامل برای کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و تجهیزات و شریان های حیاتی شهر در زمان بروز بحران های انسان ساز؛ همچون سنوات گذشته و با اهمیت روزافزون، مهمترین برنامه اجرایی کارگروه های ذیل کمیته بوده و ماموریت های مهم هر کارگروه را به آنها ابلاغ نموده ایم .

وی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری جلسات کارگروه‌های 7 گانه کمیته پدافند بر هم اندیشی و همپوشانی ماموریت کارگروه‌های تعریف شده تاکید و ماموریت های خاص و ویژه سال را به آنها ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403