Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@00:59:39 GMT

کاهش سهمیه استقلال در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۶۲۹۱

به گزارش ایلنا، صبح امروز اسامی 23 بازیکن دعوت شده از سوی مارک ویلموتس برای حضور در اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران و دیدار برابر کامبوج و بحرین اعلام شد.

از تیم استقلال تهران که روز گذشته پس از شش هفته بالاخره موفق به کسب برتری در لیگ نوزدهم شد در اردوی فعلی سیاوش یزدانی و علی کریمی حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دعوت از این دو بازیکن، دو بازیکن دیگر از استقلال خط خوردند و در این اردو غایب خواهند بود. وریا غفوری و سید حسین حسینی که در اردوی پیشین و بازی مقابل هنگ کنگ حضور داشتند با تصمیم ویلموتس در دو مسابقه پیش رو ملی پوشان را همراهی نمی‌کنند.

 افت سطح فنی این دو بازیکن در هفته‌های گذشته ویلموتس را مجاب کرده تا چنین تصمیم بگیردو غفوری که اکنون بازوبند کاپیتانی آبی پوشان را در دست دارد همانند فصل پیش در اوج نیست و حسینی هم در 7 بازی این فصل(6 مسابقه لیگ و یک بازی جام حذفی) موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!