Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:04:59 GMT

تهیه لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۶۶۳۳

تهیه لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند

جلسات قرآن مسجد سیدالشهدا (ع) فرهنگ شهر در اقدامی، از طریق خانواده‌های اعضای جلسات مبالغی را جهت خرید لوازم تحریر برای کودکان نیازمند جمع آوری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، جلسات قرآن مسجد سیدالشهدا (ع) فرهنگ شهر در اقدامی، از طریق خانواده‌های اعضای جلسات مبالغی را جهت خرید لوازم تحریر برای کودکان نیازمند جمع آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین علاوه بر مبالغ جمع شده از خانواده ها، در اقدامی تحسین برانگیز برای جمع آوری کتاب های قدیمی و کاغذ های باطله فراخوان دادند و از طریق فروش این کاغذهای باطله نیز مبالغی جمع آوری و جهت خرید لوازم تحریر هزینه شد.

 

جوانان جلسات قرآن مسجد سیدالشهدا (ع) فرهنگ شهر پس از جمع آوری مبالغ و خرید لوازم تحریر، با کمک خیریه صدیقه الکبری (س) شهرستان دزفول، لوازم تهیه شده را به دست دانش آموزان نیازمند شهرستان دزفول رساندند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان هفته نیروی انتظامی کانون های مساجد اهدای لوازم التحریر دزفول دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای