Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@23:48:59 GMT

انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در شرق کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۶۹۷۶

انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در شرق کرمان

باند سرقت مسلحانه طلا در شرق استان کرمان متلاشی شد. ضیاالدینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم اظهار داشت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر انجام سریالی سرقت‌های مسلحانه در برخی شهرستان‌های شرقی استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی توسط کارگاهان پلیس آگاهی، اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفتند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سارقان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضیاالدینی عنوان کرد: در یک عملیات ضربتی و به صورت همزمان محل اختفای سارقان در چندین نقطه مختلف مورد ضربه قرار گرفت و ۹ نفر از اعضای این باند سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شدند.
دادستان بم هشدار داد: با توجه به ترس و ارعاب ایجاد شده در بین مردم رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت خواهد بود و اشد مجازات در انتظار این افراد شرور خواهد بود.
وی در تشریح شیوه کار این باند توضیح داد: اعضای این باند شبانه و به صورت مسلحانه به برخی منازل سطح شهر ورود و با ایجاد ترس و ارعاب به سرقت طلا و جواهرات اقدام می‌کردند.
دادستان بم ارزش ریالی طلاجات کشف شده از این باند سرقت را میلیارد‌ها ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو به همراه مقادیر سلاح و تجهیزات نظامی از قبیل کلت کمری، اسلحه کلاشینکف، دستگاه شوکر، بیسیم و مقادیری فشنگ کشف و ضبط شده است. وی خطاب به مخلین نظم وامنیت جامعه هشدار داد: همانگونه که ۱۰۰ درصد سرقت‌های مسلحانه در شهرستان بم طی یکسال گذشته کشف و متهمان آن دستگیر شده اند، هشدار می‌دهیم برخورد دستگاه قضایی در جرائم امنیتی، سخت و قاطعانه خواهد بود./ میزان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه انهدام یک برج مسکونی در غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • (ویدئو) لحظه انهدام یک برج مسکونی در غزه
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی