Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@13:30:11 GMT

طرز تهیه کیک موز و نسکافه

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۷۰۱۳

طرز تهیه کیک موز و نسکافه

خبرگزاری آریا -

طرز تهیه کیک موز و نسکافه
مواد لازم برای تهیه کیک موز و نسکافه :
تخم مرغ6 عدد شکر1/5 لیوان آرد2 لیوان روغن 1/2 لیوان موز پوره شده 1 لیوان بکینگ پودر1/5 قاشق چایخوری وانیل شکری1 بسته نسکافه2 قاشق چایخوری
طرز تهیه کیک موز و نسکافه :
ابتدا سفیده و زرده تخم مرغ ها را از هم جدا کنید و سپس سفیده ها را با دور تند همزن آنقدر بزنید تا کامل کف کند بعد نصف لیوان شکر به سفیده ها اضافه کنید و باز بزنید تا کشدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد زرده تخم مرغ و 1 لیوان شکر و وانیل را 5 دقیقه با همزن بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود بعد پوره موز و روغن و نسکافه که با یک کم آب گرم حل کنید و اضافه کنید سپس آرد و بکینگ پودر را 3 بار الک کنید و با موادتان مخلوط کنید.
در آخر سفیده را به مواد کیک تان اضافه و خیلی آرام در حد مخلوط شدن قاطی کنید و در قالب بریزید و داخل فر با دمای 180 به مدت 50 دقیقه بپزید. اگر دیدید این مدت زمان برای کیک تان‌ کم است می توانید نیم ساعت دیگر هم اضافه کنید.
می توانید گردو هم به موادتان اضافه کنید که فوق العاده می شود.
گردآوری: بخش آشپزی بیتوته
desserthome


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، مسابقه‌ای که در پایان به برتری 2 بر صفر ذوب‌آهن انجامید.

گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه 2+90 توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه 69 وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند.

البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه 8+90 با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد.

با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان 33 امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با 30 امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشیا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • تردستی با دست های کوچک
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در مراغه
  • چرا بعضی‌ها چاق نمی‌شوند؟
  • طرز تهیه سوفله شکلاتی خوشمزه و آسان در خانه