Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: ابهت نیروی انتظامی از مردمی‌ بودن و امنیت‌آفرینی آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، امنیت پایدار را مهمترین عامل پیشرفت و توسعه هر کشور اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مردمی است که با آنها ارتباط دارد و پل ارتباطی بین مردم و دولت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی با حضور در صحنه‌های مختلف توانسته است ارتباط خود را با مردم حفظ و نقش خود را به خوبی ایفا کند و باید با تلاش این ارتباط را تقویت کرد.

وی بیان داشت: امروز اگر به دنبال اقتدار ملی هستیم باید به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم چرا که این اقتدار و امنیت می تواند برای ما تولید ثروت به همراه داشته باشد.

بازوند وجود دو ویژگی مردمی بودن و ایجاد امنیت را از اسباب اقتدار عنوان کرد و گفت: این ویژگی های نیروی انتظامی موجب ابهت و اقتدار نظام شده است.

مشارکت مردم در برخورد با ناهنجاری‌ها موجب کاهش جرائم می‌شود

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، امنیت پایدار حاکم بر کشور را مرهون هدایت های مقام معظم رهبری و خون شهدا دانست و اظهار داشت: امنیت یک نیاز ضروری و اساسی برای هر کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: علی رغم تمام تلاش دشمن در کشور به فضل الهی و تبعیت از مقام معظم رهبری و حاکمیت فرهنگ و تفکر اسلامی هر ساله شاهد رشد و شکوفایی در کشور به خصوص در نیروی انتظامی هستیم.

وی بیان داشت: سال به سال میزان خدمات و کیفیت اجرایی کار نیروهای انتظامی درخشان تر می‌شود و روز به روز قدرت جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی یک پلیس شجاعی است که در حوزه های مختلف هم در حوزه ایجاد امنیت و هم در حوزه خدمتگزاری به مردم کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت و خدمت رسانی مناسب به مردم است و باید بتوانیم پلیسی شایسته و در شان ملت ایران داشته باشیم.

سردار جاویدان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده شاهد کاهش جرایم هستیم، گفت: به یمن این تلاشها در حوزه های برخورد با ناهنجاریها، کاهش عوامل ترافیکی، کاهش جرائم خشن و ... از میانگین کشور بالاتر هستیم و بدون شک این روند با مشارکت گسترده مردم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ایجاد امنیت در جامعه می تواند اقتصاد ما را رشد و توسعه برساند و جامعه هم در رفاه و آسایش خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند

ایسنا/کرمان دادستان کرمان با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین نیروهای مسلح کشور علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: عده قلیلی افراد فریب خورده همصدا با رسانه‌های معاند و منافقان خارج از کشور در فضای مجازی به دنبال کمرنگ جلوه دادن این پیروزی بزرگ هستند.

مهدی بخشی امروز ۲۷ فروردین ماه در این رابطه اظهار کرد: در مقطع کنونی با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند و قصد مخدوش کردن عملیات نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را دارند، برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل پس از شکست‌های پی در پی از سوی امت‌های مسلمان برای سرپوش گذاشتن به شکست‌های نظامی خود، با همکاری گروهک منافقین به دنبال ایجاد یک جنگ رسانه‌ای والقای ناکارآمد بودن حملات اخیر است و متاسفانه عده معدودی در داخل کشور نیز فریب این تبلیغات را خورده و اقدام به بازنشر مطالب تولید شده از سوی شبکه‌های معاند می‌نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن قدردانی از وعده صادق ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای و سپاه پاسداران در خصوص پاسخ به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی و حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی و دانشمندان هسته‌ای ایران، بیان کرد: متأسفانه عده‌ قلیلی با دشمن همصدایی کرده و در زمین دشمن بازی می‌کنند و اقدامات آنان در فضای مجازی و غیرمجازی مصداق اعمال مجرمانه است و با عامل یا عاملان، قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی افزود: حمایت از دفاع مشروع و پاسخ متناسب نیروهای مسلح کشور به حملات رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی به تمامیت ارضی ایران ضروری است و هرگونه تایید و یا حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی جرم شناخته می‌شود و از سوی مرکز رصد فضای مجازی دادستانی کرمان تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  • ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • اعتراض یک حقوقدان به برخورد حجاب‌بانان: نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • برای برخورد با بی‌حجابی، به کدام قانون استناد می‌شود؟