Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:57:46 GMT

مربیان فوتبال باید مدرن باشند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۷۴۷۸

مربیان فوتبال باید مدرن باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا به میزبانی کرمان ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این دوره‌ی مربیگری، از دادگر رئیس کمیته آموزش بابت پیگیری‌های لازم برای تشکیل این کلاس، قدردانی کرد و گفت: میزبانی این دوره‌ی آموزشی کار بسیار خوب و بزرگی بود که سرانجم با رایزنی‌هایی که داشتند، توانستند مجوز برگزاری این کلاس را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به بیان نقش مهم فوتبال در زندگی مردم پرداخت و افزود: وقتی نام فوتبال می‌آید، فوتسال را نیز در بر می‌گیرد.

قرایی به سطح بالای لیگ دسته یک فوتسال ایران اشاره و تصریح کرد: این اتفاق طی سال‌های اخیر رخ داده و این نشان می‌دهد، همه به دنبال پیشرفتند و در این راستا کار می‌کنند، پس ما هم باید با این چرخه پیشرفت کنیم و دانش مربیگری خود را ارتقاء دهیم.

او از فوتبال به عنوان مهمترین پدیده‌ی اجتماعی حال حاضر دنیا یاد کرد و بیان داشت: فوتبال برای اینکه بتواند جایگاه خودش را حفظ کند، مجبور است، به سمت تمرین، پیشرفت و ارتقاء گام بر دارد، حالا اگر همراه با این تغییر، ما نتوانیم خود را تغییر دهیم، از قافله این تحولات عقب می‌مانیم.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: فوتبال و فوتسال در واقع قطار پرسرعتی هستند که به سمت پیشرفت حرکت می‌کنند، لذا اگر ما نخواهیم همگام با این قطار سرعت بگیریم، در جای خود می‌مانیم.

قرایی با ابراز خرسندی از نگاه امروز مدیران کشور به سمت و سوی جوان گرایی افزود: امروز نگاه مدیران ما در کشور به سمت جوان گرایی رفته و این بسیار خوب است که امروز می‌بینیم دیگر آن تفکر گذشته نیست و همه به دنبال استفاده از جوانان هستند، چرا که جوانان به روز و دنبال فراگیری علم روز فوتبال هستند.

او از مربیان خواست: به روز باشند و دانش مربیگریشان را افزایش دهند.

قرایی با اعلام اینکه امروز اگر چه در فوتسال آسیا اولیم، اما تیم‌های ژاپن، تایلند، استرالیا و ... دارند از ما جلو می‌زند، تصریح کرد: ما نیز مجبوریم به سمت پیشرفت حرکت کنیم و برای این کار باید از وجود مربیان سطح بالای دنیا برای دانش مربیگری خود استفاده کنیم.

او بیان داشت: امروز فوتبال مدرن شده و برای فوتبال مدرن، مربیان نیز باید مدرن باشند.

 

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امروز می‌بینید تغییر در مربیان دنیا زیاد است، ولی برخی شاخصند، بخاطر اینکه این‌ها به دنبال فلسفه مربیگری هستند و این آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند، پس شما هم به عنوان مربی باید برای خود یک فلسفه مربیگری داشته باشید تا بتوانید خود را نسبت به دیگران متمایز کنید.

قرایی در بخش دیگری از سخنانش به بحث روحی و روانی بازیکنان اشاره کرد و افزود: اگر به عنوان یک مربی بتوانیم بحث‌های روحی و روانی را در کنار دانش مربیگری خود دنبال کنیم، می‌توانیم نسبت به دیگران متمایز باشیم.

او ابراز امیدواری کرد: شرکت کنندگان در این کلاس آموزشی، یک دوره‌ی پرباری داشته باشند و نهایت بهره برداری را از آن کنند و روزی برسد در رأس تیم‌های قرار گیرند تا باعث افتخار برای کشورمان باشد.

دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در بخش آقایان با حضور ۱۵ شرکت کننده از استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و اصفهان به میزبانی کرمان آغاز شد.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی کیش اعلام کرد: تیم‌های متقاضی تا ۲۰ اردیبهشت می‌توانند برای نام نویسی به دفتر این هیئت و یا معاونت ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

متقاضیان شرکت در دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۱۶۱۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)