Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه وجود ۴ ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را از سایر نیروهای مسلح دنیا متمایز کرده است؛ به تبیین این ویژگی ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز (13 مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کرمان ضمن درود و سلام به شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم گفت: مواردی وجود دارد که امروز نیروهای مسلح ما را نسبت به نیروهای مسلح دنیا ممتاز کرده و نیروهای مسلح ما به خصوص نیروی انتظامی در صحنه امنیت و آسایش مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه به 4 مورد از ارکان موفقیت نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: اول عقیده است؛ بالاترین و والاترین و برترین دین در بین ادیان آسمانی اسلام است و نیروهای مسلح ما معتقد به ارکان مترقی دین اسلام هستند و این عقیده نیروی مسلح ما را متمایز و به صورت جدی از بقیه نیروهای مسلحی که امروز در دنیا شاهد هستیم جدا کرده است.

 

 

وی ادامه داد: دوم با برنامه بودن است، اینکه کار از کجا شروع و به کجا ختم شود و آینده چیست؟ بحمدلله نیروی های مسلح ما خصوصاً نیروی انتظامی در تأمین امنیت با برنامه دقیق و هوشمند خود در حوزه مأموریتی همه سعی و تلاش را دارد که این نمودار موفقیت های خود را متناسب با برنامه ای که دارد و حتی از آن جلوتر پیش ببرد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: سوم عملیاتی بودن و در صحنه حضور پیدا کردن است که شاهد امنیت و آسایش و ارتقا آن در کشور هستیم و هم کسانی که در صحنه عمل برنامه ریزی می کنند و هم نیروی انتظامی که امنیت داخلی و نیروهای مسلح که امنیت مرزها را به عهده دارند و امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشور ها مطرح است و نه فقط در جغرافیای داخلی خود بلکه مؤثر درجغرافیای منطقه است.

 

 

وی افزود: فرماندهی و مدیریت نیروهای مسلح که تحت مدیریت ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب ویژگی دیگری است؛ به حق از موفقیت های رهبری و فرماندهی کل قوا همین بس که در دنیای پرآشوب امروز، کشور را از همه مسائل خطرناک با مدیریت قوی و درایت عبور داد و امروز کشور ما در منطقه و جهان از قدرت های مطرح و مستقل است که خود را در دنیا با قدرت مطرح می کند و جایگاه ویژه ای پیدا کرده لذا جا دارد از نیروهای مسلح و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم و این هفته را تبریک بگویم.

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان خبرگزاری شبستان روزنامه کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت