Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «عبدالوهاب المحبشی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با المیادین تاکید کرد: اگر ریاض به فکر توقف تجاوز به یمن است، مسیر مشخص است.

وی افزود: تمام طرح هایی که از سوی صنعاء مطرح شده منوط به لغو محاصره یمن است.

روز گذشته، خبرگزاری رویترز مدعی شده بود که سعودی ها پیشنهاد جنبش انصارالله برای برقراری آتش بس در یمن را بررسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویترز به نقل از این منابع گزارش داد که حملات هوایی عربستان به یمن به شکل محسوسی کاهش یافته و می توان نسبت به دستیابی قریب الوقوع به راه حل خوش بین بود.

کد خبر 4737210

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی یمن جنگ 2015 یمن ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق عربستان سعودی ایران سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها

به گزارش قدس آنلاین، دادکریم بلوچ  اظهار کرد: بارندگی شدید هم اینک مسیر روستایی چابهار به بخش های پلان و پیرسهراب مشهور به محور دمبدف - صفرزهی و مسیر پارک پیرسهراب را مسدود کرده است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۰ روستا و اراضی کشاورزی و خانه های مسکونی اطراف آنها در معرض تهدید گرگروها (فرسایش خندقی خاک) هستند.

وی با اشاره به اینکه سد زیردان ۴۰ درصد قبل از بارندگی تخلیه شده و لیکن بدلیل آورد آب و بارندگی بالادست فقط ۱۰ درصد خالی است، افزود: امیدوارم بارندگی اخیر باران رحمت و برای مردم باعث رحمت و آسایش باشد و شاهد کمترین خسارت باشیم.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: ۵۷ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات بخش دولتی و خصوصی و همچنین نیروهای بسیج و سپاه در ۲ بخش پلان ‌پیرسهراب مستقر شده اند.

بلوچ بیان کرد: بهره برداران حوزه کشاورزی چابهار اخطاریه‌های هواشناسی را همیشه جدی گرفته و توصیه‌های ایمنی را تا پایان سامانه بارشی رعایت کنند تا شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد مردم در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در اطراف مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی پرهیز و احتیاط در ترددهای دریایی کنند، افزود: ماشین آلات و ادوات کشاورزی را در جای مطمئن پارک کرده و پیش‌بینی سوخت آنان برای مواقع بحرانی اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار افزود: روستاییان گرفتار در سیل همیشه نیازمند امدادرسانی هوایی و ارسال کمک‌های غذایی و درمانی هستند باید پیش از اتفاقی دیگر راه‌های ارتباطی را استاندارد و آسفالت و پل‌ها و آبنماها را ساخت تا مشکلات به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حزئیات تعرض به کنسولگری ایران در پاریس
  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها