Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره رصد زندگی شخصی هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. گسترش شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن در بین مردم بستری را فراهم کرده است تا بدین طریق هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها چهره‌های جامعه و بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه‌های اجتماعی مختلف هر لحظه با مردم ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

فاطمه عبادی برنده مسابقه عصر جدید پستی را در اینستاگرام خود، با موضوع هدایای پرداخت شده به نفرات برتر این برنامه پر مخاطب منتشر کرد و نوشت:

در هفته‌ای که گذشت هدایای پنج فینالیست عصر جدید توسط هف هشتاد پرداخت شد.
قرار بر این هست که این اعتبار در راستای رشد و توسعه‌ استعداد‌های پنج فینالیست بکار برده بشه
قبل از هر چیز از مردم خوبمون ممنونم که حمایتگر این برنامه و استعدادهاش بودن...
از احسان علیخانی عزیز برای تمام تلاش‌هاشون برای ساخت این برنامه، تیم خوب ودرجه یک عصرجدید که تمام مدت مثل خانواده کنارمون بود.. همچنین یه تشکر ویژه از اپلیکیشن هف هشتاد که علاوه بر حمایت‌هاشون از برنامه عصر جدید نقش بزرگی در کمک رسانی به مناطق محروم، آسیب دیدگان و نیازمندان داشته ودارن.

بابک جهانبخش خواننده پاپ کشور در آخرین پست اینستاگرام خود، از هوادارانش بابت حمایت‌شان از آهنگ جدید تشکر کرد.
سلام
نمیدونم چجوری باید تشکر کنم بابت اینهمه مهر و لطف
فقط اینکه خیلی زیاد دوستتون دارم
و واقعا بعد از پخش موزیک ویدیو جدید
بنده بی‌نهایت شرمنده خوبی هواداران با معرفت و خوبم
و هواداران محترم دیگر همکاران عزیز و خوش قلبم شدم
واقعا شوک شدم از دیدن اینهمه پیام تبریک
و دایرکت محبت آمیز
امیدوار لایق خوبی‌هاتون و بزرگواریتون باشم
و بی‌اندازه خوشحالم و خدواند متعال رو شاکرم

جواد عزتی بازیگر معروف سینما، در صفحه شخصی خود، بخش حذف شده از فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» را بارگذاری کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کتایون ریاحی چهره معروف سینما و تلویزیون عکس‌هایی را از حضور خود در میان مردمان میانمار منتشر کرد.

ملیکا شریفی نیا در استوری اینستاگرام خود ویدئویی از گشت و گذار روز جمعه خود به همراه خواهرش را منتشر کرد.

حسین سلیمانی در استوری اینستاگرام خود متن قابل تأملی را درباره دوران کودکی با کاربران به اشتراک گذاشت.

محمدرضا شفیعی تهیه کننده سینما در آستانه اربعین حسینی ویدئویی را با هشتگ #الحسين_يجمعنا منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

ایسنا/اصفهان تماشاخانۀ ماه در عمارت تاریخی سعدی اصفهان، میزبان نمایشی بر پایه هویت، خودشناسی و شناخت حقیقتِ خویشتن است. نمایش «تشریفات ساده» ازاین‌رو اهمیت دارد که بر ضرورت خودشناسی به‌عنوان کلید گذر از جهل و ظلمت به سمت آگاهی و نور تأکید دارد.

سعید امیرسلیمانی، کارگردان نمایش «تشریفات ساده» در گفت‌وگو با ایسنا و ضمن اشاره به اینکه نمایش «تشریفات ساده» روایتی بر پایه هویت، خودشناسی و شناخت حقیقت خویشتن است، بیان کرد: داستان این نمایش در یک‌ شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است. صورت مقتول کاملاً از بین رفته و قابل شناسایی نیست و تنها مظنون پرونده نیز نه برگۀ هویتی دارد و نه به یاد می‌آورد که در شبانه‌روز گذشته چه بر او گذشته است. متهم مدام ضدونقیض می گوید، دروغ می بافد و خود حقیقی‌اش را کتمان می‌کند. 

او در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه‌، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم. سعی من بر این بود که در این نمایش برخلاف بسیاری از نمایش‌های دیگر، به جای تلاش برای خنداندن و سرگرم گردن مخاطب، به دنبال انتقال مفهوم، اندیشه و پیام باشم.

این کارگردان با تأکید دوباره مبنی بر اینکه «تشریفات ساده» یک نمایش دغدغه‌مند و هدفمند است و به دلیل تلفیق سینما و تئاتر، نسبت به کارهای دیگر متفاوت است، اضافه کرد: تم نمایش «تشریفات ساده» هویت و خودشناسی است. کلید گذر از جهل و ظلمت به سمت آگاهی و نور. این نمایش قبل از کرونا آماده اجرا بود ولی با شیوع کرونا اجرای آن چندین سال متوقف‌ شد و بالاخره امسال فرصت اجرای آن را پیدا کردیم. 

او افزود: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.

امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: عدم‌حمایت مالی یکی از مشکلات اصلی هنرمندان تئاتر در اصفهان است که باعث شده بسیاری از هنرمندان نیز به دلیل شرایط اقتصادی تمایلی به فعالیت در حوزه تئاتر نداشته باشند. همچنین با توجه به افزایش هزینه‌ها و قیمت بلیت، هر ساله از تعداد مخاطبان تئاتر نیز کاسته می شود. علاوه بر این کمبود پلاتو تمرین و سالن اجرا در شهر اصفهان در مقایسه با تعداد هنرمندان، فارغ التحصیلان و علاقه‌مندان به تئاتر و نیز هزینه اجاره بها برخی از سالن‌های تئاتر سبب شده که هنرمندان به مرور زمان به دلیل عدم حمایت، کمبود امکانات، هزینه‌های بالا و مشکلات مالی از این فضا فاصله بگیرند. 

او اضافه کرد: در نمایش «تشریفات ساده»، فرشید ایل بیگ، سامیار سرافراز، مهدی معین، الهام سادات ایون، مهران کاشی و امیرعباس فصیحی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مجید بدیع زاده به‌عنوان تهیه‌کننده و رضا کنگازیان به‌عنوان مدیر روابط عمومی در این نمایش حضور دارند. 

به گزارش ایسنا، نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد